2022. április 5., kedd

ถ้าเธอไม่ได้คิดอะไร - Boom Saharat

 


 

Mostanában volt egy felfedezettem a thai énekesek között. :) Azaz ő még csak kezdő, épp decemberben nyert meg egy thai zenei tehetségkutatót, a Star Idol-t. Tetszik a hangja, remélem sok dalt hallhatunk majd tőle. :)

 

 Az első kiadott dalának klipje

 


A dal élőben

   


A Star Idol műsorban előadott dalokból egy válogatás 



Ha nem így gondolod - Boom Saharat


Hozzám szólnál?
Ha te nem érzed ugyanazt,
eltűnök a szemed elől.
Nem megyek a közeledbe, hogy
ne kelljen szembenéznünk egymással.
Nem zavarlak.

Néha úgy tűnik, törődsz velem.
Minden mással is,
ami körülöttem van.
Úgy, mint most.
De néha nem vagyok
biztos abban, hogy a
figyelmed nekem szól.
A mosolyod, és az érdeklődésed
nem csak én nyertem el.
Ki volt a szerencsés?

Hozzám szólnál?
Nem tudom, mi jár a fejedben.
Vagy ne is kerüljek a szemed elé?
Kérlek, csak mondd ki!
Hozzám szólnál?
Ha te nem érzed ugyanazt,
eltűnök a szemed elől.
Nem megyek a közeledbe, hogy
ne kelljen szembenéznünk egymással.
Nem zavarlak.

Még mindig nem értem... Miért?
Miért kell mindig a kedvedben
járnom, minden alkalommal?
Ó, szerelmem, kérlek mondd azt,
hogy ugyanazt érzed!
Ugyanabban a csónakban evezünk.
A macit, amit kértél tőlem, hogy
vegyem meg... Siettem megkeresni.
De mikor eljött az idő,
a saját szememmel láttam,
hogy más adta neked.
Kitől kaptad meg?

Hozzám szólnál?
Nem tudom, mi jár a fejedben.
Vagy ne is kerüljek a szemed elé?
Kérlek, csak mondd ki!
Hozzám szólnál?
Ha te nem érzed ugyanazt,
eltűnök a szemed elől.
Nem megyek a közeledbe, hogy
ne kelljen szembenéznünk egymással.
Nem zavarlak.

Meg akarom állítani magam,
de fáj megtennem állandóan.
Nem lenne jó elengedni...
Maradjunk, ahogy voltunk!
Nem is tudod, mennyire hiányzol!
Összeszorult a szívem.
De nem érdekel!
Csak szeretni akarlak.
Állandóan behódolok neked.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése