2022. április 19., kedd

Because of You - Joseph Zeng

 



Ma épp a Lost Tomb 3: Unlimited Note-ról beszélgettünk valakivel. Aztán körülnéztem, a dalok között. Kettő dalt már fordítottam hozzá, most hoztam egy nagyon szép harmadikat.

 - ugyanaz a szöveg ismétlődik a dalban többször, azért ilyen rövid -

 

 A sorozatból készült klipes verzió: 



Mindenféle háttérben hallható beszéd nélkül, azoknak akik lementenék: 


 

 Miattad - Joseph Zeng


Mindenkinek megvan a saját végzete.
Vigyázunk egymásra,
ugyanabban hiszünk,
még akkor is,
ha sok bajba kerülünk.
Bízzatok egymásban!
A sötétséget felváltja a fény!

Olyan szerencsés vagyok,
mert vagy nekem.
Már nem kételkedem magamban.
Minden nyom, amink van...
Minden bizonyíték, a találkozásra mutat.
Csak azt szeretném mondani,
olyan szerencsés vagyok, miattad.
Hadd értsem meg
kicsinyenként, mi az igazság!
Nem ismeretlen, viszont az
indokot meg kell hallgatnod.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése