2023. február 11., szombat

Oblivion - Henry Huo

 


 

Ismét egy dal a tradicionális zenék hercegétől, Henry-től. :) Ez most egy szomorkás, szép nóta. 





Feledés - Henry Huo

Az éjszaka és nappal ismétlődő váltakozása.
Egy újabb körforgás.
Különböző gondolatok átfedik egymást.
Minden zakatol a fejemben.
Azt mondtad hirtelen,
hogy menni akarsz.
Menj, utazz el!
Magamra erőltettem egy mosolyt.
Engedd el az összes gondot!
Senki sem marad velem...

Úgy hittem, a legjobbat tudom nyújtani magamból.
Annyira nevetséges, hogy csak én léptem.
Te igazán akarod ezeket a dolgokat?
Soha nem gondoltam ezt át.
Az odaadásom miatt menekülőre fogtad.
Nélkülem könnyebb neked.
Nélkülem könnyebb neked.
Senki sem marad velem...

A színek homályosak az ablakon át.
A szelíd esőcseppek mosolyra fakasztanak.
Aztán elcsitulnak.
Gyászos hangulat gyűlik a párna mellett.
Veszélyes vonzalom,
paradicsomot alkotni álmomban.
Kérlek, nézz még egyszer rám!
Senki sem marad velem...

Úgy hittem, a legjobbat tudom nyújtani magamból.
Annyira nevetséges, hogy csak én léptem.
Te igazán akarod ezeket a dolgokat?
Soha nem gondoltam ezt át.
Az odaadásom miatt menekülőre fogtad.
Nélkülem könnyebb neked.
Nélkülem könnyebb neked.
Senki sem marad velem...

Soha nem gondoltam ezt át.
Az odaadásom miatt menekülőre fogtad.
Nélkülem könnyebb neked.
Nélkülem könnyebb neked.
Senki sem marad velem...
Maradj!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése