2023. február 14., kedd

Szívtől szívig

 



A szerelmesek napjára hoztam egy kis dal válogatást. Két szebb, szomorkásabb, és egy vidám, kedves dalt. :) Minden énekes már szerepelt itt a blogon. Nagy kedvencem Ayunga és Cai Chengyu egyik legszebb közös dalát is beválogattam, mert végre találtam hozzá angol szöveget. Szerintem gyönyörű dal, érdemes mindenképpen meghallgatni. A napokban fedeztem fel magamnak a Slot Machine egyik újabb dalát, aminek a zongorás változata valami csoda szép. Azzal kezdem majd a sort. :) A végére egy bohókás, vicces klip szól Nont Tanont-tól a Valentin napról. Jót mosolyogtam rajta. :) 

Szóval mindenkinek sok szeretettel küldöm a dalokat, akik szerelmesek, vagy voltak, vagy majd lesznek! 

 



Milliónyi szó - Slot Machine


Bárhol is legyél...
A távolság szétszakíthat minket,
de itt vagy velem a szívemben.
A szerelmet nem érdekli
se éjjel, se nappal.
Az érzésünk soha nem halványul el.
Tisztán látom,
minden másodpercben érzem,
közel vagy hozzám.

Milliónyi szót mondanék,
csak hogy elmondjam,
soha semmi nem változott meg.
Te vagy az egyetlen a szívemben.
Mindig te leszel a legkülönlegesebb nekem.

Mikor a szemedbe nézek,
az a fellegekbe röpít engem.
Olyan sebezhető vagyok
miattad, még titokban is.
Ha megfogod a kezemet,
soha nem leszünk egyedül.
Mindennap szeretlek, és
ez az idők végezetéig fog tartani.

Milliónyi szót mondanék,
csak hogy elmondjam,
soha semmi nem változott meg.
Te vagy az egyetlen a szívemben.
Mindig te leszel a legkülönlegesebb nekem.

Milliónyi szót mondanék,
csak hogy elmondjam,
soha semmi nem változott meg.
Te vagy az egyetlen a szívemben.
Mindig te leszel a legkülönlegesebb nekem.

Milliónyi szót mondanék,
csak hogy elmondjam,
te vagy az egyetlen,
kérlek ezt ne feledd!
A szívem az első naptól
kezdve hozzád tartozik.
Milliószor mondanám, hogy szeretlek!

...A fellegekbe röpít engem.
Olyan sebezhető vagyok miattad.
Ha megfogod a kezemet,
soha nem leszünk egyedül.
...A fellegekbe röpít engem.
Olyan sebezhető vagyok miattad.
Ha megfogod a kezemet,
soha nem leszünk egyedül.

............................................................................................



 

 

 

 Ő - Ayunga, Cai Chengyu


Ő volt... örökké ő.
Nem búcsúztam el, de évek múltával
örökre feledésbe fog merülni.

Azok a hazugságok, azok az illatok.
Soha nem tűnnek el.
Emlékezni fogok rá, hiányozni fog.

A mosolya...
Ő soha nem fog visszatérni.
Csak hallani...
Olyan, mint egy üres álom.

Ő volt... Szeretem őt!
A fájdalom hagyja, hogy a szív
nyugodtan kitárja kapuját.
Újra érezni, újra összetörni.

Ő volt... örökké ő.
Nem búcsúztam el, de évek múltával
örökre feledésbe fog merülni.

Azok a hazugságok, azok az illatok.
Soha nem tűnnek el.
Emlékezni fogok rá, hiányozni fog.

Ő volt... A mosolya. Örökké ő.
Nem tudok visszatérni.
Csak hallom...
Olyan, mint egy üres álom.

Szeretem őt! Szeretem őt!
A fájdalom nyugalmat hoz majd.
Újra összetörhet a szívem.
Még mindig hiányzik.
De nem tehetek semmit.
Nem találom az eddigi üzeneteidet.
Nem! Nem! Nem!

Örökké ő.  A mosolya.
Mindig csak ő!
Nem tudok visszatérni.
Csak hallom...
Olyan, mint egy üres álom.

A mosolya, a mosolya.
Ő soha nem fog visszatérni.
Csak hallani...
Olyan, mint egy üres álom.

Szeretni őt... fájdalmas lesz.
A nyugalom kapuja...
Újra összetörhet a szív.
Ő...

Örökké ő! Örökké ő!
Örökké ő! Örökké ő!
Örökké ő! Örökké ő!
Örökké ő! Örökké ő!

....................................................................



 

 

 

Nem romantikus - Nont Tanont


Én vagyok az, aki nem
nagyon élvezi a Valentin napot.
Nem tudom, mi értelme van a meglepetésnek.
Elég az is, ha csak egymásra gondolunk.
Nincs szükség meglepetésre.
Csak tudd, hogy szeretlek!
Ha romantikusnak kell lennem valakivel...

Csak te érted teszem, egyedül annak,
akit a kedvesemnek nevezek.
Megérdemled az édes, szerető szavakat.
Mindenre kész vagyok a boldogságodért.
Nem vagyok romantikus alkat, de ha
annak kell lennem, csak érted teszem.
Nem vagyok romantikus, szóval ez
nem romantikus, nem romantikus.

(Ha valóban romantikusnak kell lennem,
azt kívánom, az a személy te legyél.
Ezt senki másnak nem teszem meg.)

Nem igazán szokásom virágot adni.
A virágok úgyis elhervadnak.
De ha tényleg azt kell ajándékoznom,
csak egyetlen ember van a világon,
aki megérdemli őket.
Az, akire mindig gondolok,
még akkor is, ha becsukom a szemem.
Az, aki a mindent jelenti számomra
a tündérmeséken is túl.
Ha romantikusnak kell lennem valakivel...

Csak te érted teszem, egyedül annak,
akit a kedvesemnek nevezek.
Megérdemled az édes, szerető szavakat.
Mindenre kész vagyok a boldogságodért.
Nem vagyok romantikus alkat, de ha
annak kell lennem, csak érted teszem.

Nem vagyok romantikus, szóval ez
nem romantikus, nem romantikus.
Nem vagyok romantikus alkat, de ha
annak kell lennem, csak érted teszem.
Nem vagyok romantikus, szóval ez
nem romantikus, nem romantikus.
Nem vagyok romantikus, szóval ez
nem romantikus, nem romantikus.



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Ayunga trió gyönyörű még mindig👌😀♥️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nincs mit! Ayunga-ék mindig elvarázsolják az embert. Kár, hogy nem hallani őket többször így együtt, jó lenne, ha néha összeállnának.

      Törlés