2023. február 18., szombat

A teázó sárkányok

 

Hatezer éve nem rajzoltam... Ma azonban egy nagyon kis kedves, cuki projektet vetettem papírra.

Ez tényleg csodaszámba megy nálam, mert régóta nem foglalkoztam rajzolással. Miért?.... Nem is tudom... talán egy korszak lezárult, mikor abbahagytam, vagy csak szünetet akartam, mert gyerekkorom óta rajzoltam, és imádtam alkotni, mindenfélét. Néha felkérésre is, vagy ajándékba. Lehet csak elfogyott a lelkesedés, ihlet... 

De most újra elővettem a színeseket, filceket, tollat... és kicsit keleti, kicsit tea, kicsit sárkány született belőle. :) Mindez egy véletlennek köszönhető, illetve valakinek, aki remélem, hogy örülni fog neki. 

- Nem saját ötlet. Annyiból igen, hogy a két sárkány két meglévő kabala után született. Az eredeti rajz: Sixthleafclover Studios -

 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése