2023. február 24., péntek

Rock & Star - Fourth Nattawat

 



Ez a dal teljesen ropogós, ma jött ki, mivel a sorozat (My School President) most fejeződött be. Egy jó kis pörgős, fülbemászó dallamú zenét készítettek hozzá. Szerintem telitalálat volt ez a kölykökből álló banda, aminek a Csincsilla nevet adták. XD

 



 

 

 

Szikla és csillag - Fourth Nattawat


Gyönyörű vagy fent az égen.
Oda a messzeségbe akarok repülni.
Itt lent egy szikla vagyok, figyelem,
ahogy fényesen ragyogsz
egy csillagfényes éjszakán.
Csak te fogsz engem itt látni.
Nem félek, amíg bízol bennem.

Tarts velem! Szeretném, ha
tudnád, nem számít mennyi ideig,
nem számít milyen messzire.
Te vagy nekem az egyetlen,
és nem bánom, hogy szikla vagyok.
A háztetőkről kiáltok, hogy:
Nagyon-nagyon szeretlek!
Egy szikla vagyok,
aki követi a csillagot.

Felérlek ott az égben. Számodra
semmi sem tűnik túl magasnak.
Innen látlak téged.
Félelem nélkül fogom a kezed,
egy csillagfényes éjszakán.
Csak te fogsz engem itt látni.
Nem félek, amíg bízol bennem.

Tarts velem! Szeretném, ha
tudnád, nem számít mennyi ideig,
nem számít milyen messzire.
Te vagy nekem az egyetlen,
és nem bánom, hogy szikla vagyok.
A háztetőkről kiáltok, hogy:
Nagyon-nagyon szeretlek!
Egy szikla vagyok,
aki követi a csillagot.

Egy csillagfényes éjszakán.
Csak te fogsz engem itt látni.
Nem félek, amíg bízol bennem.

Tarts velem! Szeretném, ha
tudnád, nem számít mennyi ideig,
nem számít milyen messzire.
Te vagy nekem az egyetlen,
és nem bánom, hogy szikla vagyok.
A háztetőkről kiáltok, hogy:
Nagyon-nagyon szeretlek!
Egy szikla vagyok,
aki követi a csillagot.
Egy szikla vagyok,
aki követi a csillagot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése