2023. február 2., csütörtök

Nobody - Zee Pruk

 



Zee-től rég hoztam dalt, bár ezzel már régóta szemeztem. Most végre felkerült a blogra. :) 

 

 


Élőben egy koncerten: 



Senki - Zee Pruk


Itt állok, teljesen egyedül.
Mindenhol ott vagyok,
ahol nem is látsz engem.
Senki sem veszi észre,
hogy én is ott vagyok.
Minden nap téged figyellek,
bár soha nem nézel vissza.
Ez is több, mint elég,
hogy messziről követhetlek.
Remeg a szívem, ha rád tekintek.
Mert tudom, minden egyes pillanatban...

Csupán valaki vagyok,
aki nem fontos.
Csak egy olyan ember,
akire soha nem nézel rá.
Még egyszer sem, hogy
felismerd, itt vagyok neked.
Csak olyan ember vagyok,
akin simán átnéztél.
Csak olyan ember,
akire nincs szükséged.
Nem létezem, de jó így.
Elég, ha hagyom, hogy
mindig így maradjon.

Tudom, hogy nem vagyok fontos.
Nem én vagyok az a személy,
aki melletted állhat.
Nem számít, mennyire szeretlek.
A szívem tudja csak.
Nem számít, mit csinálok,
a szíved soha nem lesz az enyém.
Mikor bánatos, és szomorú vagy,
nem számít mennyit szenvedsz,
mindig melletted leszek,
soha nem hagylak el!
Végül... csak egy senki vagyok.

Ez is több, mint elég,
hogy messziről követhetlek.
Remeg a szívem, ha rád tekintek.
Mert tudom, minden egyes pillanatban...

Csupán valaki vagyok,
aki nem fontos.
Csak egy olyan ember,
akire soha nem nézel rá.
Még egyszer sem, hogy
felismerd, itt vagyok neked.
Csak olyan ember vagyok,
akin simán átnéztél.
Csak olyan ember,
akire nincs szükséged.
Nem létezem, de jó így.
Elég, ha hagyom, hogy
mindig így maradjon.

Csupán valaki vagyok,
aki nem fontos.
Csak egy olyan ember,
akire soha nem nézel rá.
Még egyszer sem,
de én akkor is itt leszek.
Csak olyan ember vagyok,
akin simán átnéztél.
Csak olyan ember,
akire nincs szükséged.
Kérlek, csak engedd meg, hogy
melletted legyek! Annak ellenére,
hogy nem érdekellek! Úgy is jó lesz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése