2023. február 10., péntek

Let Me Tell You - Fourth Nattawat


 

 

Egy vicces képet választottam a dalhoz. :) A sztoriban szereplő banda neve egyébként a Chinzhilla, és a srác az énekesük. A sorozat címe: My School President. Nem néztem, viszont nagyon jó kis zenék vannak hozzá, azokat hallgattam. 

 



Hadd mondjam el - Fourth Nattawat


Az élet egy káosz, tele küzdelmekkel.
A reménybe kapaszkodva nem lehet túlélni.
Lehetetlen minden napot átvészelni.
De épp időben jöttél, pont mikor
nem láttam a fényt az alagút végén.
Megragadom a kezedet,
hogy végig vezess a napon.

Néha veszítek, ez így van rendjén.
Miattad kezdem elölről.
Hadd mondjam el, te vagy
az oka annak, hogy folytatom!
Nincs megállás, mert megkaptalak.
Hadd mondjam el, köszönöm,
hogy soha nem hagytál el!
Nem számít mivel nézek szembe,
azt félelem nélkül teszem.

Lehet, hogy nehéz lesz, de túlélem.
Veled együtt fogok harcolni.
Érted mindent megteszek.
Ez mind a szeretetért van, amit tőled kapok.
Az összes szeretetem csak neked adom.

Néha veszítek, ez így van rendjén.
Miattad kezdem elölről.
Hadd mondjam el, te vagy
az oka annak, hogy folytatom!
Nincs megállás, mert megkaptalak.
Hadd mondjam el, köszönöm,
hogy soha nem hagytál el!
Nem számít mivel nézek szembe,
azt félelem nélkül teszem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése