2021. február 20., szombat

Devoted Love - Mickey He


 

A három sorozatból álló kínai palotadráma, a The Palace opening dala került sorra. :) - A 3 sorozat címe: Jade Palace Lock Heart, Locked Beaded Curtain, The Lost Daughter -  2011-ben készült az első sorozat, aztán a másik kettő rá egy-egy évre.

A dalt sok helyen The Offering to Love (爱的供养) címen említik, nekem viszont az egyik fordítás angol címe jobban tetszett, így az lett a magyar alapja.

Régi nagy kedvencem ez a dal. Anno fordítottam a Crazy for Palace c. minisorozatot, ott is ezt a dalt használták fel. Annyira népszerű, és ismert a külföldi doramások körében, hogy kapásból ötféle fordítást találtam hozzá... persze mind  más. Én a legszimpatikusabbat választottam alapul, illetve kettőből raktam össze a magyar szövegét. 

 

 



Odaadó szerelem - Mickey He


A szívemben őrizlek,
imádkozom a boldogságodért.
Meggyújtottam egy gyertyát,
az emlékeim elárasztottak újra.
Nem akartam epikus románcot,
csak egyszerű szerelmet kerestem.
Fáj az elveszett szerelem,
kétségbeesve sírtam.

Az egész életem arra teszem fel,
hogy felajánljam a szerelmem.
Remélve, hogy egy pillantást vetsz rám.
Kérlek, mutasd meg nekem
a szeretet, és a szerelem erejét!
Hadd találjak békét meditálva, és imádkozva.

A szívembe költöztél.
Kezem imára emelem,
csendben könyörögve az égnek.
Azt kérem, mutasson utat neked.
Ne kívánj örök szerelmet!
Csak azt akarom, hogy maradj mellettem!
Erős, mégis gyengéd karjaidban
hálát rebegek Buddhának.

Az egész életem arra teszem fel,
hogy felajánljam a szerelmem.
Remélve, hogy egy pillantást vetsz rám.
Kérlek, mutasd meg nekem
a szeretet, és a szerelem erejét!
Hadd találjak békét meditálva, és imádkozva.

Az egész életem arra teszem fel,
hogy felajánljam a szerelmem,
és elfelejtsem a sok fájdalmat a szívemben.
A fájó múlt tengerén felsejlik ifjú arcod.
Ahogy visszatekintek, ezer lépésre
van a halandó világtól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése