2021. február 24., szerda

Will You Love Me or Will You Be Cruel? - Klear

 


 

Teljesen véletlen rátaláltam a Boy for Rent 10. részében elhangzott dalra, ami nem betétdala a sorozatnak, csak elhangzik egy részlet belőle. Ezt Kyro énekli a zenei versenyen.

Az eredeti dal egy 2010-es Klear szám. Ők egy thai pop csapat.

 

A dalt egy 'Tutor-Fighter'  - a Why R U? thai bl sorozat  két fő karaktere - videó alatt hallottam.

 

 

Aki letöltené, annak a teljes verzió, ami nagyjából egy perccel hosszabb. 

 

 

 Szeretni fogsz, vagy kegyetlen leszel? - Klear


Annyi mindent beszélnek mások.
Ez nem ugyanaz, mint amit én hallottam.
Nem tudom, ki vagy... milyen vagy.
Csodálatosnak tűntél,
de kiderült, hogy nem igaz.
Furcsa, nem?
Az a személy, akiben egykor megbíztam...

Más, amit látnak, és amilyen valójában vagy.
Tehát, mit akarsz tőlem?
Nem tudom, mi a szándékod.
Jó, vagy rossz vagy?
Még most sem tudtam megfejteni,
mire vágyik igazából a szíved?
Kérlek, mondd, hogy szeretni fogsz!
Vagy kegyetlen leszel?
Tudni akarom az igazságot.
Mert nem akarom, hogy fájjon.

Mielőtt rád bízom a szívemet,
kérlek, hadd halljam:
Milyen igazságot rejt a te szíved?

Más, amit látnak, és amilyen valójában vagy.
Tehát, mit akarsz tőlem?
Nem tudom, mi a szándékod.
Jó, vagy rossz vagy?
Még most sem tudtam megfejteni,
mire vágyik igazából a szíved?
Kérlek, mondd, hogy szeretni fogsz!
Vagy kegyetlen leszel?
Tudni akarom az igazságot.
Mert nem akarom, hogy fájjon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése