2021. február 18., csütörtök

Not Scared - Billkin & Tytan

 


 

Egy 2017-es thai sorozat, a  Please Soul Spiritual Sound betétdala. Sulis történet, amiben egy rejtélyes gyilkossági ügy kapcsán nyomoznak a fiatalok, szembesülve természetfeletti erőkkel. 

 

 

 


Nem félek - Billkin & Tytan


Egyetlen élet...  egy életünk van.
Milyen utakon vezet a szíved?
Vajon hova jutsz el életed végén?
Lehet, hogy már túl késő...
ha a félelmeid legyőznek.

Kopogj be minden ajtón!
Vajon mi rejtőzik ott?
Törd be, és hadd derüljön ki,
mégis mi van mögötte!
Kopogj az összes falon,
és nézz szembe mindennel!

Én fogok győzni, mert azt
mondom: "Nem félek!"
Nem félek! Nem félek! Nem félek!
Ha semmit nem láttam...
Nem félek! Nem félek! Nem félek!
Kimegyek, és bebizonyítom!
A saját szememmel láttam,
nincs mitől félni.

Csak attól tartok, amit
nem próbáltam ki.
Ezért meg kell tennem,
hogy megismerhessem!
Az, amit találtam...
amit találtam, már ismerem.
Az, amit hallottam,
arról azt tartják, hogy igaz.

Kopogj be minden ajtón!
Vajon mi rejtőzik ott?
Törd be, és hadd derüljön ki,
mégis mi van mögötte!
Kopogj az összes falon,
és nézz szembe mindennel!

Én fogok győzni, mert azt
mondom: "Nem félek!"
Nem félek! Nem félek! Nem félek!
Ha semmit nem láttam...
Nem félek! Nem félek! Nem félek!
Kimegyek, és bebizonyítom!
A saját szememmel láttam,
nincs mitől félni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése