2021. február 9., kedd

คนเดียวไม่ได้ - You Never Eat Alone OST

 


Zee új sorozatának, a You Never Eat Alone-nak a főcímdalára esett a választásom. Bár kicsit bugyutácska maga a dal, azért cukik a srácok, és ez végül is egy kedves, vidám szösszenet. :)

 

 



Nem maradsz egyedül - You Never Eat Alone OST


Egyedül éltem, egyedül ettem,
egyedül jártam az utam.
Sosem voltam magányos,
vidám volt minden körülöttem,
az élet így szép.
De amint megismertelek, és együtt ettünk,
olyan volt, mintha az álmaim megvalósultak volna.
Sok mindent jobban megértettem,
sok mindenről beszéltünk.

Papaya saláta, vagy pizza, csak te vagy nekem.
Jó lenne, ha mellettem lennél.
Minden rendben, csak azt akarom, légy velem.

Mert ki nem állhatom,
ha egyedül kell leülnöm nap, mint nap.
Megtennéd? Kérlek, gyere!
Azt szeretném, hogy együtt legyünk.
(mert igazán nem maradhatok egyedül)

Soha nem gondoltam volna,
hogy ez a magány. A szívem elsorvad.
Minél többet nézek másokat,
annál magányosabb leszek.
Padthai vagy tomyum,
savanyú, fűszeres, sós vagy édes....
Együtt shabu shabu-t enni,
bármi jó nekem, csak azt akarom, légy velem.

Mert ki nem állhatom,
ha egyedül kell leülnöm nap, mint nap.
Megtennéd? Kérlek, gyere!
Azt szeretném, hogy együtt legyünk.
(mert igazán nem maradhatok egyedül)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése