2021. február 28., vasárnap

Zee Pruk: naptár szett


 

 Még valamikor január eleje felé rendeltem meg, mert szerettem volna, ha van eredeti cuccom Zee-ről. - igaz már előtte rendeltem mást... de egyelőre az még folyamatban van -

Ez egy 5 részes csomag igazából. Egy álló, egy fekvő alakú lapozható naptárból áll, amik magukban, kemény karton vázon megállnak. Aztán van még egy fotókönyv, az elejében naptár résszel, ahova jegyzetelni lehet, utána 81 oldal tele van szebbnél szebb fotókkal. :) Hát  nem hiába jó modell Zee, ez meg is látszik a képeken. Egy sima lapú, naplószerű könyvecske van még, aminek ugyancsak van az elejében naptár rész, meg 2 kép Zee-ről, utána pedig 88 lapon - azaz ugye ennek a duplájára, 176 oldalra - lehet jegyzeteket, vagy naplót, esetleg bármi mást írni bele.  Végül még 8 darab kicsi kép is tartozik a szetthez. 

Azért különleges a szett, mert Zee sajátkezűleg írta alá mindkét naptárt. :) Valahol láttam fent neten képeket, mikor dedikálta őket. Pár órát biztos elszórakozott a több száz, vagy ezer darab  naptár aláírásával. XD 

Szóval, készítettem egy kis képes összeállítást, persze nem fotóztam mindent be, de azért elég sok fotót mutatok róla. :) 

A bejegyzés tetején a 8 képet láthatjátok. 

Másodiknak a naplóról teszek fel képet. Ezeket ide a blogra kis előképpel rakom ki, a képekre kattintsatok rá, és akkor előjön nagyban! :) 

 


Másodiknak a fotókönyv képeiből szemezgetek. :)






















 





Az álló naptár képei:







 




 
A fekvő naptár képei:
 


 








Természetesen nem az összes oldalt osztottam meg, csak a nekem jobban tetsző képeket. De remélem, aki kedveli őt, az örömmel nézegette. :)


2 megjegyzés:

  1. Kedves Tifa!
    Köszi, hogy megmutattad! Nem semmi képek <3
    Nagyon jóóóóó!
    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nóri!

      Nincs mit! XD Örülök, hogy tetszett. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés