2021. február 28., vasárnap

Tuberose - Palmy

 


A ritka esetek úgy látszik mostanában gyakrabban előfordulnak. XD Mivel ezt a dalt sem pasi énekli... De valahogy megtetszett egyből a zene, aztán elfogadtam, hogy ez van. 

 

 


A rajongók vágtak össze egy klipet Saint Zee verzióban. - én így találkoztam a dallal - Aki allergiás a bl (boys love) tartalomra, az inkább csak hallgassa a dalt, a fenti linken. XD Bár igazából itt sincs semmi benne, csak két srácról szól.

 

 



Tubarózsa - Palmy


Lágy szellő fújdogál, a könnyeim csendben lefolynak.
Már csak a magány illata hatja át a szívem.
A szerelmem még most sem halványult el,
ott ragadt bent a szívemben.
Egy álom után sóvárgok.

Melletted kötöttem ki, nagyon ragaszkodom hozzád.
Mint ahogy a holdfény visszatükröződik,
az érzéseim úgy szikráznak, nem halványulnak el.
Elrejtem őket, a szívem mélyére,
hogy megőrizzen téged ott bent.

Egyedül az illat élt túl mindent,
ami soha nem halványult el.
Még mindig érzem, mint régen,
mikor a szellő fújdogált.
Magam mögött hagyom a múltat,
ami soha nem tér vissza.
Elrejtem a szívem mélyére.

Ó, tubarózsa, az illatod
mélyebben megérint, mint bárki másé.
Az illatodnak nem lehet ellenállni,
minden alkalommal elcsábít.
Százat kötöttem egy csokorba,
hogy emlékeztessem a szívem.
Így olyan, mintha téged éreznélek.

Egyedül az illat élt túl mindent,
ami soha nem halványult el.
Még mindig érzem, mint régen,
mikor a szellő fújdogált.
Magam mögött hagyom a múltat,
ami soha nem tér vissza.
Elrejtem a szívem mélyére.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése