2021. február 8., hétfő

(Not) Cruel - Yes’Sir Days

 



Megint egy Yes'Sir Days dal. :) Ami ebben az évben a banda első új dala. :) Én pedig totál beleszerettem. Alig vártam, hogy végre legyen hozzá angol fordítás.  Nekik is jó kis zenéik vannak, most már kezd körvonalazódni, hogy a thai zenék közül valahogy... a rock bandák dalai lesznek nálam a nyerők, úgy látszik.

 

Az eredeti klip:

 

 

Egy verzió azoknak, akik le szeretnék zenének szedni. - ebben nincs az elején olyan hosszú szünet, illetve a végén sincs ismétlés - 

 

 

(Ne légy) Kegyetlen - Yes’Sir Days


El akarom fogadni,
de még mindig nem tudtam.
Milyen hosszú ideje is fáj?
Mind a mai napig fáj...
Van egy kedves szív odakint a világban?
Ha valaki lát egyet, kérem, szóljon!

Amikor találkoztam veled, te voltál a válasz
a szívemben lévő kérdésekre.
Ugyanezzel a szívvel,
te voltál az, aki elfogadott engem.
Rávettél, hogy újrakezdjem.
Szeretnélek megkérni, jól gondold át!

Te leszel az egyetlen,
aki nem lesz kegyetlen, ugye?
Te vagy az, akit képes leszek szeretni, igaz?
Neked adom a szívemet,
neked adom a testemet,
ha nem leszel... kegyetlen.

Nem hezitálok tovább,
csak egy kis megnyugvást akarok.
Nem akarok visszalépni,
ha elfogadod a szerelmemet.
Csak hadd legyek biztos benne, hogy akarod,
és kérlek, mondd, hogy te vagy az!

Te leszel az egyetlen,
aki nem lesz kegyetlen, ugye?
Te vagy az, akit képes leszek szeretni, igaz?
Neked adom a szívemet,
neked adom a testemet,
ha nem leszel... kegyetlen.

Csupán azt akarom, hogy sokáig szerethesselek!
Csak hadd legyek biztos benne, hogy akarod.
Te leszel az egyetlen,
aki nem lesz kegyetlen, ugye?
Te vagy az, akit képes leszek szeretni, igaz?
Neked adom a szívemet,
neked adom a testemet,
ha nem leszel... kegyetlen.

Nem kell kegyetlennek lenni.
Hadd szeresselek!
Neked adom a szívemet,
neked adom a testemet.
Csak annyit kérek cserébe,
kérlek, ne légy kegyetlen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése