2021. október 25., hétfő

Don't Give Me Hope - Mark Siwat

 


Mark-tól ez a 3. dal, amit lefordítok. Mivel a youtube ugye a látottakhoz hasonló dolgokat ajánl, így feldobta, nekem pedig tetszett. Ez egy régebbi dal, ami a Room39 nevéhez fűződik. 

 


Az eredeti dal:

 



Ne hagyd, hogy reménykedjek - Mark Siwat


Hallottam, hogy szakítani fogsz a csajoddal.
Csak úgy aggódhatok érted,
ahogy azt egy barátod teszi.
Viszont néha mikor rám nézel,
úgy tűnik, több akarsz lenni egy barátnál.
De én csak egy barát vagyok...
aki teljesen össze van zavarodva,
és kérdésekre keresi a választ.

Csak tudni szeretném...
Ha őt elhagyod, egy pár leszünk?
Vagy csak én álmodozom erről...
Olyan hihetetlennek tűnik,
hogy esélyt adsz nekem.
Csak tudni akarom...
Ha szakítasz vele, egy pár leszünk?
Ne hagyd, hogy várjak, és
csak magányosan álmodozzak!
Ha nem akarsz engem,
ne hagyd, hogy reménykedjek!

Lehet, hogy minden csak a képzeletemben él.
Megrészegít, ha a közeledben vagyok.
Én vagyok aki szerelmi tanáccsal lát el,
mint egy közeli barátod.
Lehet, hogy neked teljesen más jár a fejedben...
Viszont néha mikor rám nézel,
úgy tűnik, több akarsz lenni egy barátnál.
De én csak egy barát vagyok...
aki teljesen össze van zavarodva,
és kérdésekre keresi a választ.

Csak tudni szeretném...
Ha őt elhagyod, egy pár leszünk?
Vagy csak én álmodozom erről...
Olyan hihetetlennek tűnik,
hogy esélyt adsz nekem.
Csak tudni akarom...
Ha szakítasz vele, egy pár leszünk?
Ne hagyd, hogy várjak, és
csak magányosan álmodozzak!
Ha nem akarsz engem,
ne hagyd, hogy reménykedjek!
Ne hagyd, hogy reménykedjek!
Csak tudni akarom...
Ha szakítasz vele, egy pár leszünk?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése