2021. október 27., szerda

Smile - Slot Machine/Scrubb

 



Ez a dal volt szimpatikus elsőre a Slot Machine bandától. Azaz mikor rákerestem, hogy kik ők, és mit játszanak, ezt sikerült kifognom. Be is jött tőlük ez a dal, viszont nem lesznek kedvenc bandám, mert az a fajta zene, amit alapjáraton játszanak, az kicsit távol áll tőlem. Csodálkoztam is, hogy ez a dal miért más, de egyébként is ismerős hangzású volt, aztán utána olvastam csak el a videó alatt, hogy hát persze... hiszen ez egy Scrubb dal. :) 

A dalt mindkét bandától linkelem, lehet választani, kinek melyik jön be. :) Nekem a Slot Machine feldolgozása jobban tetszik. De a Scrubb eredeti dala sem rossz, ők mindig jó zenéket csinálnak. 

 

 

Az eredeti dal a Scrubb-tól: 



Mosoly - Scrubb


Egyetlen egy mosolyod
elfeledteti velem a gondokat.
Ráébreszt arra, hogy mi az, ami
sokkal fontosabb, amit lehet pótolni.
Ha a hangod egyetlen egyszer hallom,
a boldogságtól szárnyra kapok.
Van még valami, amit megtaláltam egyszer.
Sokkal több annál, mint amit el lehet mondani.

Ha most becsuknám a szemem,
újra ugyanazt a képet látnám.
Csak meg akarom állítani az időt.
Csupán egy kicsit, bár rájöttem,
ez nem olyan egyszerű.
Csak még egyszer szeretném kérni,
hogy láthassam a mosolyod!
Ha nem akarunk elköszönni a másiktól,
az biztosan pozitív dolgot jelent.
Egy nap rájövünk, mi az, ami fontos.
Amire mindig emlékezik a szívünk.

Ha most becsuknám a szemem,
újra ugyanazt a képet látnám.
Csak meg akarom állítani az időt.
Csupán egy kicsit, bár rájöttem,
ez nem olyan egyszerű.
Emlékezetembe akarom vésni a mosolyodat.
Számomra ez sokat jelent.
Kérlek, te is gondolj azokra az időkre!

Egy pillanat alatt megváltozhatnak a dolgok.
Akár egy perc alatt.
Csak meg akarom állítani az időt.
Csupán egy kicsit, bár rájöttem,
ez nem olyan egyszerű.
Emlékezetembe akarom vésni a mosolyodat.
Számomra ez sokat jelent.
Kérlek, te is gondolj azokra az időkre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése