2021. október 17., vasárnap

Or We Have Met - Boun


 

Ezt a dalt félig kérésre fordítottam le. Azaz láttam, hogy többen szeretik, így biztos pár ember örülni fog neki. :) Egyébként pedig tetszik maga a dal, könnyed, hangulatos. Az Until We Meet Again c. thai bl sorozat betétdala. 

 

Aki nem bl kompatibilis, annak simán csak a zene: 


Egy klip, a sorozatból a párossal: 



És... találkoztunk - Boun


Meg sem kellett szólalnom,
te már a szívembe férkőztél.
Ki vagy te?
A szívem reszket, mint egy kismadár.
Egy olyan ember váltotta ezt ki,
akit nem érdekel semmi.
Miattad vagyok összezavarodva.
Mikor behunyom a szemem,
akkor is itt vagy előttem.
Nem tudom, miért...
csak úgy az utamba kerültél.

Találkoztunk már régebben?
Csak a szemedbe néztem,
aztán megváltozott s szívem.
Ez olyan ismerős érzés volt.
Talán valamikor már találkoztunk,
régen egy napon.
Gyere... gyere vissza, találkozzunk!
Gyere vissza, és szeress újra!

Soha ne szeress senki mást!
Félek, csak elpocsékolt idő,
és hiábavaló szerelem.
Annyira félek... Mikor találkoztunk,
megváltoztattad a szívem.
Egy olyan ember váltotta ezt ki,
aki nem törődik másokkal.
Miattad vagyok összezavarodva.
Mikor behunyom a szemem,
akkor is itt vagy előttem.
Nem tudom, miért...
csak úgy az utamba kerültél.

Találkoztunk már régebben?
Csak a szemedbe néztem,
aztán megváltozott s szívem.
Ez olyan ismerős érzés volt.
Talán valamikor már találkoztunk,
régen egy napon.
Gyere... gyere vissza, találkozzunk!
Gyere vissza, és szeress újra!

Találkoztunk már régebben?
Csak a szemedbe néztem,
aztán megváltozott s szívem.
Ez olyan ismerős érzés volt.
Talán valamikor már találkoztunk,
régen egy napon.
Gyere...

Találkoztunk már régebben?
Csak a szemedbe néztem,
aztán megváltozott s szívem.
Ez olyan ismerős érzés volt.
Talán valamikor már találkoztunk,
régen egy napon.
Gyere... gyere vissza, találkozzunk!
Gyere vissza, és szeress újra!



2 megjegyzés: