2021. október 14., csütörtök

Once and Forever - Billkin

 


 Egy kis kedves dalocska Billkin-től. Cuki a klip története. Vicces benne az apuka. XD 

 

 

 

Mindörökké - Billkin


Minden pillanatot megőrzök,
amint veled töltöttem.
Nem számít mennyi ideig tartott,
soha nem halványul el.
Minden percre emlékszem,
ott van a szívemben.
Megmarad az emlékeimben!

Elég rád gondolnom, máris mosolygok.
Még egyedül is nevetek, magamban.
Amikor incselkedve kacsintasz,
amikor cukin mosolyogsz,
rád gondolva egyből jó kedvem lesz.
A pillanatot megtartom magamnak,
nem számít milyen nap van,
azok ott lesznek velem.

Minden pillanatot megőrzök,
amint veled töltöttem.
Nem számít mennyi ideig tartott,
soha nem halványul el.
Minden percre emlékszem,
ott van a szívemben.
Megmarad az emlékeimben!

Gyönyörű az égbolt,
olyan művészien színes.
Ez a világ még most is szép.
Kicsit állj meg!
Ha megnyitod a lelked, meglátod!
Emlékszem rá, mintha tegnap lett volna.
Mikor az esőben sétáltunk.
Mikor eszembe jut, felvidítja a lelkem.

Minden pillanatot megőrzök,
amint veled töltöttem.
Nem számít mennyi ideig tartott,
soha nem halványul el.
Minden percre emlékszem,
ott van a szívemben.
Megmarad az emlékeimben!

Mivel itt vagy nekem,
a hétköznapok is fontossá váltak.
Nem számít, milyen nap van,
csodálatos, hogy itt vagy velem.
(És erre örökké emlékezni fogok.)
Kettesben, itt vagyunk csak mi ketten.
Bárhová is megyünk, akármi lesz,
 az út ott áll előttünk.

Minden pillanatot megőrzök,
amint veled töltöttem.
Nem számít mennyi ideig tartott,
soha nem halványul el.
Minden percre emlékszem,
ott van a szívemben.
Megmarad az emlékeimben!

Te vagy minden gondolatom.
Te vagy a melegség a szívemben.
Te vagy minden pillanatom.
Te vagy életem értelme.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése