2021. október 15., péntek

Please Don't Say No - Ja Phachara & First Chalongrat

 


Ezt a dalt kérésre fordítottam le. A thai Don't Say No c. bl sorozat egyik betétdala.

 

Szimpla képes videó, azoknak akik nem kompatibilisek a bl témával: 


A két főszereplő klipje: 


 

 Kérlek, ne mondj nemet - Ja Phachara & First Chalongrat


Minden alkalommal, mikor
egymás szemébe nézünk,
a szívem mindig kiugrik a helyéről.
Rád találtam, és beléd szerettem.
Régóta járunk ugyanazon az úton.
Így tudom jól, hogy senki másé
nem lehetsz, csak az enyém.

Csak téged őrizlek a szívem mélyén.
Bízz bennem, csak te leszel nekem!
Hidd el! Kedves!
Kérlek, ne mondj nemet!
Ne mondd ezt még egyszer!
Néha nem merem kimondani,
tehát nem is tudhatod.
Kérlek, csak egyetlen dolgot akarok!
Higgyünk a szívünknek, és éljünk együtt!

Előfordul, hogy néha félreértjük a másikat.
Mert nem beszéljük meg a dolgokat.
Nem hagyom, hogy nemet mondj!
Mert majd megmutatom,
senki sem szeret annyira, mint én!

Csak téged őrizlek a szívem mélyén.
Bízz bennem, csak te leszel nekem!
Hidd el! Kedves!
Kérlek, ne mondj nemet!
Ne mondd ezt még egyszer!
Néha nem merem kimondani,
tehát nem is tudhatod.
Kérlek, csak egyetlen dolgot akarok!
Higgyünk a szívünknek, és éljünk együtt!


4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm!
    Imádom őket, csodálatos a dal is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hópihe!

      Örülök, hogy tetszik! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Nagyon sok esetben nem vagyok kíváncsi a szövegre, elég a dal hangulata. De ez a dal kivétel. Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Igen, ezzel néha én is így vagyok, de be szokott jönni a megérzésem, hogy miről is szól egy-egy dal. Nincs mit! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés