2021. október 18., hétfő

Question - Mark Siwat

 


Egy teljesen friss, mondhatni ropogós fordítás. :) A dal 2 órája jött ki. 

A Bite Me c. thai bl sorozat tegnapi részének (8. rész) végén lévő dalról van szó, amit a főszereplő énekel. Nagyon tetszett, így rögtön lecsaptam rá. XD Egyben ez a dal a válasz a történet szomorú fordulatára. - legalábbis ami ebben a részben történt - 

 




Kétely - Mark Siwat

Rádöbbentem, hogy különleges vagy nekem.
Olyan közel kerültél, az életem része vagy.
Úgy érzek irántad, ahogy még előtte sohasem.
Minden alkalommal, mikor közel vagy hozzám,
fogalmam sincs, hogy ez igaz, vagy csak álmodom?
Azt sem tudom, hogy maradjak, vagy elfussak.
Minél többet érzek irántad, annál
bizonytalanabb vagyok, nem találom a választ.
Minél többet érzek irántad,
annál jobban félek, hogy elveszítelek...
...és ez csak egy álom.

Ha már szerelmes leszek, mi lesz azután?
Ugyanaz a szeretet fog megsebezni a végén?
Ugyanaz a kérdés foglalkoztat.
Mikor teljesen beléd szeretek,
vajon másként foglak szeretni?
Amit érzel irántam, az szerelem,
vagy valami más? Válaszolj nekem!

Minden megy magától,
nem tudok ellene semmit tenni.
Ha csak ki akarsz használni,
vagy nem jelentek semmit neked...
Kérlek, hagyd ezt abba!
Ne engedd, hogy túl messzire menjek!
Minél többet érzek irántad, annál
bizonytalanabb vagyok, nem találom a választ.
Minél többet érzek irántad,
annál jobban félek, hogy elveszítelek...
...és ez csak egy álom.

Ha már szerelmes leszek, mi lesz azután?
Ugyanaz a szeretet fog megsebezni a végén?
Ugyanaz a kérdés foglalkoztat.
Mikor teljesen beléd szeretek,
vajon másként foglak szeretni?
Amit érzel irántam, az szerelem,
vagy valami más? Válaszolj nekem!

Ugyanaz a kérdés foglalkoztat.
Mikor teljesen beléd szeretek,
vajon másként foglak szeretni?
Amit érzel irántam, az szerelem,
vagy valami más? Válaszolj nekem!



4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást!
    Valóban széo a dal, de aggódom értük és kíváncsian várom hová is alakul majd ez a történet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hópihe!

      Nincs mit! :) Igen, tényleg az. Tegnap nem igazán értettem, hogy mégis mi ütött a srácba, de igazából ez a dal választ ad rá. Majd megjön a bátorsága, és akkor minden a helyére kerül.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm a fordítás!
    Meglepődtem, és megőrültem,hogy Mark énekel. Szeretem a sorozatot. Szeretem a taj ételeket, és hát nagyokat nyelek és sóhajtozom sorozatnézés közben.
    Desszerteket nagyon megkóstolnám, mert azt még nem ettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Nagyon szívesen! :) Jó hangja van. Épp ma is kitettem tőle egy dalt. :) Igen, aranyos sorozat, bár az utóbbi két része nem tetszett, túl nagy fordulat volt... Az ételek nagyon gusztusosak, amiket készítenek! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés