2022. március 16., szerda

Away - Ploychompoo



Ezt a dalt Nanatinak fordítottam. :) Nagy kedvence Tor Thanapob. Aki szerette a Hua Jai Sila című thai sorozatot, annak is egy kis meglepi. :) 

 

 



Távol - Ploychompoo


Csak messziről nézhetlek.
Figyellek az árnyékból.
Megfigyelni az embereket,
akik körülvesznek,
de soha nem voltam ott,
és soha nem jön el az a nap.
Csak álmodni tudok ilyen dolgokról.
Csak messziről nézve,
az is több, mint a boldogság nekem,
remélve, hogy most az egyszer
majd felém fogsz nézni.

Több millió szó van a szívemben.
De ügyelnem kell arra, hogy
egyetlen szót se szóljak.
Ha egyedül vagyok, csak
akkor mondom magamban,
hogy szeretlek. Szeretlek!
Bárcsak hallanád a szívem szavát!
De valószínűleg túl halk, hogy halljad.
Egy szó a szerelemről, amit elfújt a szél.
Mielőtt elérné a szívedet, már elhalkul.

Bár előfordul néhányszor,
hogy közel állunk egymáshoz.
De mindig átnézel rajtam.
Csak messziről nézve,
az is több, mint a boldogság nekem,
remélve, hogy most az egyszer
majd felém fogsz nézni.

Több millió szó van a szívemben.
De ügyelnem kell arra, hogy
egyetlen szót se szóljak.
Ha egyedül vagyok, csak
akkor mondom magamban,
hogy szeretlek. Szeretlek!
Bárcsak hallanád a szívem szavát!
De valószínűleg túl halk, hogy halljad.
Egy szó a szerelemről, amit elfújt a szél.
Mielőtt elérné a szívedet, már elhalkul.

Több millió szó van a szívemben.
Bárcsak hallanád a szavát,
hogy szeretlek. Szeretlek!
Bárcsak hallanád a szívem szavát!
De valószínűleg túl halk, hogy halljad.
Egy szó a szerelemről, amit elfújt a szél.
Mielőtt elérné a szívedet, aztán...

Több millió szó van a szívemben.
De ügyelnem kell arra, hogy
egyetlen szót se szóljak.
Ha egyedül vagyok, csak
akkor mondom magamban,
hogy szeretlek. Szeretlek!
Bárcsak hallanád a szívem szavát!
De valószínűleg túl halk, hogy halljad.
Egy szó a szerelemről, amit elfújt a szél.
Mielőtt elérné a szívedet, már elhalkul.

(Nem fáj a füled ilyen hangos zenétől?)
Ez a tiéd!
Köszönöm, hogy befejezted a dalomat!)

Több millió szó van a szívemben.
De ügyelnem kell arra, hogy
egyetlen szót se szóljak.
Ha egyedül vagyok, csak
akkor mondom magamban,
hogy szeretlek. Szeretlek!
Bárcsak hallanád a szívem szavát!
De valószínűleg túl halk, hogy halljad.
Egy szó a szerelemről, amit elfújt a szél.
Mielőtt elérné a szívedet, már elhalkul. Aztán...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése