2022. március 4., péntek

ค้างคา - COCKTAIL

 

 

Az Cocktail 4 legújabb dala közül még kettővel adós vagyok. Most az egyiket hoztam.

 

 

 

 

Patt helyzet - Cocktail feat JSPKK



Valami bizonytalan...
Valami megoldatlan,
és feldúlta a szívemet. Nem tűnik el.
Néhány szív heges, a fájdalmat
nem lehet elrejteni. Nem tűnik el.
A szerelem még mindig fáj,
ha valaki az eszembe jut.
Vége van, elmúlt.

Mit csináltam olyan rosszul,
hogy vissza akarsz vágni?
Mit csináltam olyan rosszul,
hogy nem tudunk megegyezni?

Valami megválaszolatlan...
Valami befejezetlen maradt,
mikor egyszerűen eltűntél.
Száműztek engem.
Egyedül hagytál könnyek
közt, szomorúan.
Magányos vagyok.
A szerelem még mindig fáj,
amikor rád gondolok.
Elmentél, eltűntél.

Mit csináltam olyan rosszul,
hogy vissza akarsz vágni?
Mi hiányzik nekem annyira, hogy
nem tudunk megegyezni?
Nem értem, mi romlott el ennyire.
Miért nem tudsz őszintén beszélni velem?
Nem fogod fel, hogy a fájdalom sokáig tart,
őszinte magyarázatra van szükségem.

Mert emlékszem, így nem tudok felejteni...
A szerelem nem talál viszonzásra.
(nincs szerelem)
Mert emlékszem, így nem tudok felejteni...
A szerelem többé nem talál viszonzásra.

Mit csináltam olyan rosszul,
hogy vissza akarsz vágni?
Mi hiányzik nekem annyira, hogy
nem tudunk megegyezni?
Nem értem, mi romlott el ennyire.
Miért nem tudsz őszintén beszélni velem?
Nem fogod fel, hogy a fájdalom sokáig tart,
őszinte magyarázatra van szükségem.
Mit csináltam rosszul?
(Mert emlékszem, így nem tudok felejteni...
A szerelem nem talál viszonzásra.)
Mi hiányzott nekem?
(Mert emlékszem, így nem tudok felejteni...
nincs szerelem, nincs sehol)
Valami megoldatlan...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése