2022. március 24., csütörtök

Back at One - Billkin

 



Ez most rendhagyó dalfordítás lesz. Ugyanis maga a dal egy amerikai énekes, Brian McKnight 1999-es dala. Szóval egy jó régi nótát sikerült Billkin-nek előásni. De jól tette, mert legalább így az eredeti előadót felfedeztem. - nagyon jó hangja van - 

A dalt küldöm Nanatinak, akinek ma van a szülinapja! :)


Billkin előadásában: 



Az eredeti dal: 

 



Vissza az elsőhöz - Billkin


Tagadhatatlan, hogy együtt kellene lennünk.
Hihetetlen, hogy azt szoktam mondani,
soha nem fogok elbukni.
Az alapokat ismerni kell.
Ha nem tudod, mit érzek,
akkor hadd mutassam meg,
én vagyok az igazi!
Az idő mindenre választ ad. Igen!

Egy... Olyan vagy, akár egy valóra vált álom!
Kettő... csak veled akarok lenni!
Három... Kedves, azt világosan látni,
hogy te vagy az egyetlen számomra és...
Négy... Ismét az első három lépés.
Öt... Szeress belém!
Ha valaha is úgy hiszem,
hogy mindent elintéztem,
akkor az elsőtől kezdem!

Annyira hihetetlen, hogy a
dolgok magától megoldódnak...
és minden érzésről tudod, miről is szól...
és kellemetlen egymástól távol.
Soha nem jutottam volna messzire, mert
te is tudod, nálad van a szívem kulcsa.
Ennek oka...

Egy... Olyan vagy, akár egy valóra vált álom!
Kettő... csak veled akarok lenni!
Három... Kedves, azt világosan látni,
hogy te vagy az egyetlen számomra és...
Négy... Ismét az első három lépés.
Öt... Szeress belém!
Ha valaha is úgy hiszem,
hogy mindent elintéztem,
akkor az elsőtől kezdem!

Búcsúzz el az éjszaka sötétjétől!
Látom, ahogy a nap felkel.
Úgy érzem magam, mint egy kisgyerek,
akinek az élete még csak most kezdődik.
Eljöttél, és új életet leheltél a magányos szívembe.
Épp időben nyújtottál mentőövet.

Egy... Olyan vagy, akár egy valóra vált álom!
Kettő... csak veled akarok lenni!
Három... Kedves, azt világosan látni,
hogy te vagy az egyetlen számomra és...
Négy... Ismét az első három lépés.
Öt... Szeress belém!
Ha valaha is úgy hiszem,
hogy mindent elintéztem,
akkor az elsőtől kezdem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése