2022. március 22., kedd

Don’t Act Like This No Matter Who You’re With… Understand? - Ohm & Nanon

 


 

BOLDOG SZÜLINAPOT OHM-nak! :) 

 

 

A jeles napra való tekintettel egy cover-t hoztam a párostól. Az eredeti dal 2011-es évjáratú, előadója Bird Thongchai.


Csak amolyan sufni felvétel van róla... gondolom ez valami próba volt. 

 


Eredeti dal:



Ne viselkedj így... - Bird Thongchai


Ha valaki ránk néz, valószínűleg
azt hiszi, hogy egy pár vagyunk.
Mellesleg, fontos vagyok számodra.
Bár néha még mindig követek el hibákat.

A világ megszűnik körülöttem,
mindig mikor megölelsz.
Megfeledkezek magamról,
ha örülsz annak, hogy látsz.
Lefagytam attól, ahogy viselkedtél,
és majdnem beléd szerettem.
Szerencsére rádöbbentem,
hogy te nem érzel ilyesmit.

Ne viselkedj így!
Nem számít, kivel vagy, érted?!
Ha nem szeretsz valakit,
nem kell így viselkedni.
Ne csináld ezt, mert úgy fognak
rád tekinteni, mint aki kegyetlen!
Úgy viselkedtél, mintha éreznél
irántam valamit, de ez nem így van.

Megértelek téged, mert régóta ismerlek.
Tudom, hogy soha nem gondoltál többre,
soha nem fogsz szeretni.
Barátok vagyunk, szóval
csak emlékeztetlek, hogy...

Ne viselkedj így!
Nem számít, kivel vagy, érted?!
Ha nem szeretsz valakit,
nem kell így viselkedni.
Ne csináld ezt, mert úgy fognak
rád tekinteni, mintha kegyetlen lennél!
Úgy viselkedtél, mintha éreznél
irántam valamit, de ez nem így van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése