2022. március 7., hétfő

My Side - Gun & Off

 



A Not Me c. thai bl sorozat ending dalát hoztam. A sorozat darkos hangulata, a motorok, az akció jelenetek, ami miatt belenéztem a sztoriba. Ugyan a két főszereplő nem mondom, hogy kedvencem lett, de a sztorival mindenképpen lehet egy próbát tenni, mert nem az a habos, csilli-villi, ártatlan világ van benne megjelenítve, mint sok bl-ben. 

Maga a dal az egy könnyed, cuki nóta, jó szöveggel. 

 

 



Mellettem - Gun & Off


Zavarba ejt az emberi elme titokzatossága.
Korábban nyugodt voltam, de
most azon tűnődöm, miért repes a szívem.
Mikor találkozunk, özönlenek a kérdések...
Csak belenézek a szemedbe,
és pillangókat érzek a hasamban.
Tegnap minden rendben volt,
ma már nem vagyok olyan jól.
Mindig rád gondolok, mikor eltűnsz
szem elől nagy bajban vagyok.

Ami legbelül történik, összezavart.
Minden nap látni téged, olyan szokatlan.
Megértettem saját magamat.
Azt hittem, minden dal, amit
elénekelsz, az nekem szól.
Azt akarom, hogy érezd a vonzalmamat.
De nagyon félek attól, hogy mit reagálnál.
Ma még túl kockázatos.
Megtartom magamnak,
bár az maga a gyötrelem.

Veled lenni csodálatos érzés lehet.
De tudom, nem kellene elkezdenem.
Meg kell állítanom a szívemet,
most rögtön, ebben a percben.
Együtt olyan nagyszerűek lennénk.
Ez az egyetlen tiszta kép a fejemben.
De lehet, hogy ez csak egy álom.

Ami legbelül történik, összezavart.
Minden nap látni téged, olyan szokatlan.
Megértettem saját magamat.
Azt hittem, minden dal, amit
elénekelsz, az nekem szól.
Azt akarom, hogy érezd a vonzalmamat.
De nagyon félek attól, hogy mit reagálnál.
Ma még túl kockázatos.
Megtartom magamnak,
bár az maga a gyötrelem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése