2022. március 23., szerda

Just Being Friendly - NuNew

 



A Cutie Pie 5. részében ismét énekelt a bárban egy dalt NuNew. Megkerestem az eredetijét, és lefordítottam, mint ahogy az előzőnél is tettem. A Tilly Birds kb 1 éve megjelent dala, amit ha minden igaz, felhasználtak betétdalként a Cupid's Last Wish c. bl sorozathoz. Maga a dal engem egyből a Bad Buddy egyik betétdalára emlékeztetett - Same Page - , amit ugyanez a banda követett el. :)


A sorozatból kivágott jelenet, amikor előadja NuNew: 



Aki rendes, stúdió minőségben szeretné lementeni a dalt magának NuNew előadásában, innen tudja beszerezni:

   


Az eredeti dal klipje: 



Csupán barátságosnak lenni - NuNew


Itt hagyd abba! Ne ragadtasd el magad!
Csak barátok vagyunk,
bár ennél azért többet érzek.
Fejezd be azonnal!
Hagyd abba, amit elkezdtünk!
Kérlek, ne játssz így velem!
Állandóan írsz nekem, nappal és éjjel.
Ez több, mint amit a barátok tesznek.
Ami úgy tűnik, lényegtelen... de téged minden
apró dolog érdekel, ami velem kapcsolatos.
Kérdőre vonsz... Mi folyik köztünk?
Mire gondolsz, hogy így játszadozol velem?
Összezavarodtam, és kíváncsi vagyok.
A barátok is ezt művelik egymással?

Csak annyit tehetek, hogy megpróbálok
nyugodtan maradni, ha egymás közelében vagyunk.
Megannyi kérdés nyomja szívemet,
amit már nem bírok elviselni.
Szóval, kérlek válaszolj rögtön!

Ne játssz velem, ha csak
a barátom akarsz lenni.
Nem baj, ha átlépem a határt?
Csak mondd meg, hogy
ugyanott állok-e, ahol te.
Ne légy ilyen barátságos!

Még csak barátok vagyunk,
de ennél több akarok lenni.
Ó, persze... Lehetünk a legjobb barátok.
Milyen barát mond édes szavakat lefekvés előtt?
Melyik szagolja meg a hajad,
és mondja, hogy jó az illata?
Annyira összezavarodok, valahányszor
ilyen közel kerülsz hozzám.
Ha szükségem van valakire,
te ott vagy, hogy megölelj.
A te szíved és ugyanúgy érez, mint az enyém?
Álmodozom kettőnkről, de tudom,
hogy ez soha nem válhat valóra.

Ne játssz velem, ha csak
a barátom akarsz lenni.
Nem baj, ha átlépem a határt?
Csak mondd meg, hogy
ugyanott állok-e, ahol te.
Ha nem ugyanazt érzed,
szerintem nem lehetek a barátod többé.
Arra várok, hogy tisztázd...
Csak barátok lehetünk?
Szóval, ne légy ennyire barátságos!

Csak annyit tehetek, hogy megpróbálok
nyugodtan maradni, ha egymás közelében vagyunk.
Megannyi kérdés nyomja szívemet,
amit már nem bírok elviselni.
Szóval, kérlek válaszolj rögtön!

Ne játssz velem, ha csak
a barátom akarsz lenni.
Nem baj, ha átlépem a határt?
Csak mondd meg, hogy
ugyanott állok-e, ahol te.
Ha nem ugyanazt érzed,
szerintem nem lehetek a barátod többé.
Arra várok, hogy tisztázd...
Csak barátok lehetünk?
Szóval, ne légy ennyire barátságos!



6 megjegyzés:

  1. Köszöm a fordítást! Ez a fiú hatalmas meglepetés nekem. Ahogy haladunk a sorozatban, egyre jobban lenyűgöz. A játéka, a dalai, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      :) Szívesen!
      Igen, emlékszem, hogy tartottál tőle. :) De a kellemes meglepetések mindig jók. Ha a sorozatot nem is fordítom, de a dalokat azt végig le fogom.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Ahh imádtam az előadását :)) és köszi a fordítást :)

    VálaszTörlés
  3. Nem hiába ez az egyik kedvenc dalom a sorozatból,
    a How You Feel után! ❤️🥰

    Feltűnt, hogy NuNew csak 1 hónappal fiatalabb tőlem,
    miközben én azt hittem, hogy Ő az idősebb (úgy 2-3 évvel🤷🏻‍♀️),
    de tévedtem.
    Az oka annak, hogy ezt gondoltam,
    az, hogy Zee nem kevesebb, mint 8 évvel idősebb NuNew-tól/től,
    (vagyis több, mint 8 évvel különböznek, pont ahogy a szüleim. 😀)
    és azt gondoltam, akárcsak Saint,
    NuNew is max. 5-6 évvel lehet fiatalabb Zee-től... 🤔
    Röviden; azért, hittem ezt, mert azt hittem, Zee-hez
    Saint korabeli színészeket keresnek. 😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves Fan! :)

      Ó... tetszik a profilképed. :) Gondolom Zee és Zizike (Saint) rajongó vagy. Igen, NuNew és Zee között nagyobb a korkülönbség. De nem csodálom, mert ő azért elég újonc volt a DoMunDi-nál. Gondolom ő már az új hullám tagja a csapatnál. Zee meg a nagy öregek közé tartozik a maga 30 évével.
      Hát, a fene tudja, hogy keresnek párosokat. Szerintem azért NuNew lett végül Zee-vel, mert a csapaton belül nézték meg, hogy szerintük ki illene hozzá.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés