2022. március 30., szerda

Just Wanna Be With You - Zom Marie

 


Már kijött a You are my Heartbeat című sorozat, amiről korábban írtam.

Ez a kínai The Fox's Summer thai verziója. Szóval aki azt szerette, annak ajánlom ezt a verziót is. :)


 



Csak veled akarok lenni - Zom Marie


Titkoltam valamit előled.
Messziről figyellek, de
távolságot tartok tőled.
Mert félek, hogy megtudod a titkomat.
Ahhoz sosem voltam elég bátor,
hogy elmondjam neked.
Csak úgy teszek, mintha
jégből lenne a szívem.
Közben olyan magányos vagyok,
és csak szükségem lenne valakire.
A szívem meg akar nyílni előtted,
hogy befogadjon téged.
Csak azt akarom, hogy ezt tudd!

Egyedül téged akarlak. Csak téged!
A szívem azt súgja, hogy
fülig szerelmes vagyok beléd.
Minél inkább próbálom tagadni,
annál jobban elveszítem önmagam.
Kérhetem, hogy légy mellettem?
Csak veled akarok lenni.

Ha úgy döntök, hogy nem mondom el,
és továbbra is el kell viselnem,
az zavarna, mivel ez a szerelem
tovább nem várathat magára.
Folyamatosan növekszik a szívemben,
muszáj lesz elmondanom neked.
Csak úgy teszek, mintha
jégből lenne a szívem.
Közben olyan magányos vagyok,
és csak szükségem lenne valakire.
A szívem meg akar nyílni előtted,
hogy befogadjon téged.
Csak azt akarom, hogy ezt tudd!

Egyedül téged akarlak. Csak téged!
A szívem azt súgja, hogy
fülig szerelmes vagyok beléd.
Minél inkább próbálom tagadni,
annál jobban elveszítem önmagam.
Kérhetem, hogy légy mellettem?
Csak veled akarok lenni.

Elegem van a makacs szívemből,
és fel kell fednem az igazságot,
hogy: Szeretlek!
Egyedül téged akarlak. Csak téged!
A szívem azt súgja, hogy
fülig szerelmes vagyok beléd.
Minél inkább próbálom tagadni,
annál jobban elveszítem önmagam.
Kérhetem, hogy légy mellettem?
Csak veled akarok lenni.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a szövege! Szerintem nagyon jó kis sorozat lesz! Köszi, hogy a figyelmembe ajánlottad...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, nekem is tetszik. Cuki kis sorozat. Igen, ez tipikusan az, ami neked tetszeni szokott, azért is ajánlottam.

      Törlés
  2. Sziasztok tudna nekem valaki segíteni egy filmet keresek de a címet nem tudom egy fiatal fogorvosrol szólt egy vígjáték sorozat

    VálaszTörlés