2022. március 29., kedd

My World Has Only You - Pinpin

 



Kicsit bajban vagyok, mert erről a srácról nem sok mindent találtam. Annyit tudok, hogy dalszerző, és énekelni is szokott. A Why R U? sorozat zenéi kapcsán hallottam róla először.

A dalt nagyon sok bl sorozat összevágott videójához szokták felhasználni. - Reminders, TharnType, Love By Chance, UWMA, Why R U - 

 


 

Az eredeti dalt ชลธร คงยิ่งยง énekli, és a Water Boyy sorozat betétdala. 

 

 

 

 A világomban csak te létezel - Pinpin


A szerelem minden csodálatos
pillanatban összekapcsol kettőnket.
Bár nem tudom az okát...
Ez késztet minket arra, hogy találkozzunk.
Elfeledtette velünk a magányos időket.
Nagyon boldoggá tett minket.
Végre minden nap itt vagy nekem.
Olyan forró vágy éget.
De ha egy nap elhagysz,
nem tudok majd tovább élni.

A világomban csak te létezel.
Csak te, egyedül!
Senki más nem olyan fontos.
Figyelj rám!
Ha nem vagy velem, céltalanul kóborlok.
Az én világomban csak te létezel.
Csak te vagy a szívemben!
Nem számít, meddig tart, szeretlek!
Csak téged szeretlek, örökké!
A szívemben egyedül te létezel!

Ha előfordul, hogy könnyekben törünk ki
azért, mert épp nem értjük egymást...
Tudod, az csak egy pillanatnyi dolog, amitől
jobban meg akarjuk ismerni a másikat.
Ezután jobban fogjuk szeretni egymást?
Végre minden nap itt vagy nekem.
Olyan forró vágy éget.
De ha egy nap elhagysz,
nem tudok majd tovább élni.

Az én világomban csak te létezel.
Csak te, egyedül!
Senki más nem olyan fontos.
Figyelj rám!
Ha nem vagy velem, céltalanul kóborlok.
Az én világomban csak te létezel.
Csak te vagy a szívemben!
Nem számít, meddig tart, szeretlek!
Csak téged szeretlek, örökké!
A szívemben egyedül te létezel!

Az én világomban csak te létezel.
Csak te, egyedül!
Senki más nem olyan fontos.
Figyelj rám!
Ha nem vagy velem, céltalanul kóborlok.
Az én világomban csak te létezel.
Csak te vagy a szívemben!
Nem számít, meddig tart, szeretlek!
Csak téged szeretlek, örökké!
A szívemben egyedül te létezel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése