2022. március 18., péntek

How You Feel? - NuNew

 


A Cutie Pie második betétdala. Egész szép lett, tetszik a tengerpartos klip.

 

 

 

 

 Mit érzel? - NuNew


Az egyetlen dolog, ami bizonytalanná tesz,
hogy mi bújik meg a tekinteted mögött.
Ez a szerelem?
Akárhányszor közel vagyunk egymáshoz,
mintha éreznél irántam valamit.
Ugyanazt, amit én érzek irántad.
A szerelem...
Csak mondd, hogy szeretsz!
Túl nehéz ezt megtenni?

Mit érzel? Mi vagyok neked?
Különleges vagyok számodra?
Vagy csak egy senki vagyok?
Mennyit jelentek neked? Mit érzel?
Ha én vagyok a szívedben,
csak hallani akarom, hogy
azt mondod, szeretsz!
Megtennéd ezt értem?

Mielőtt teljes szívemből szeretnélek,
biztosítanál arról, hogy ugyanígy érzel?
Hogy nem csak én érzem ezt...
A szerelem...
Csak mondd, hogy szeretsz!
Túl nehéz ezt megtenni?

Mit érzel? Mi vagyok neked?
Különleges vagyok számodra?
Vagy csak egy senki vagyok?
Mennyit jelentek neked? Mit érzel?
Ha én vagyok a szívedben,
csak hallani akarom, hogy
azt mondod, szeretsz!
Megtennéd ezt értem?

Mit érzel?
Csak egyszer akarom hallani tőled.
Hallani akarom, ahogy
azt mondod, szeretsz!
Megtennéd ezt értem?
Mit érzel? Mit érzel?
Csak egyszer akarom hallani tőled.
Hallani akarom, ahogy
azt mondod, szeretsz!
Megtennéd ezt értem?



2 megjegyzés: