2022. szeptember 11., vasárnap

Happy Birthday Zee!


 

Ha már Saint szülinapi posztjáról idén jól lemaradtam, akkor legalább Zee-t felköszöntöm itt a blogon.

Tegnap volt kereken 30 éves. Egy nagyon nagy bulit, azaz show-t is rendeztek az alkalomra. Youtube-on már vannak fent részletek belőle. 

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT ZEE! :)

A show dalai közül az egyiket kiválasztottam, azt megosztom Zee előadásában. A dalt lefordítottam, és az eredetit is linkelem. Azt kell róla tudni, hogy ez Eric Chou, tajvani énekes nevéhez fűződök. Tehát kínaiul van, Zee is így adja elő. 

 


Eredeti dal: 

 



Mi baj? - Zee Pruk


Azt mondod, hogy a kék a kedvenc színed.
Azt mondod, hogy semmit sem
lehet tenni, ha a szeretet nincs többé.
Mi baj? Mi baj?
A legkáprázatosabb mosollyal láttalak,
tudtam, elvesztél a szerelem ölelésében.
Mi a baj, hova mentél?

Biztosan valamit rosszul csináltam.
Hibáztam, és az ég kifakult.
Láttalak elhaladni az esőben.
Soha nem térhetünk vissza a boldog napokhoz.

Hogyan adhatnánk fel ilyen könnyen?
Nem helyes, ha a karjaimban sírsz.
Nagyon keményen próbálkoztunk,
mégis külön látni már minket.
Belül fáj, mikor látom a csodálatos mosolyodat.

Két makacs szív.
Mindkettő a könnyebb utat választotta.
Mostantól nem lehetek veled
minden lépésnél az úton.
Erre csak akkor jöttünk rá,
mikor a szerelem eltűnt.

Azt mondod, hogy a kék a kedvenc színed.
Azt mondod, hogy semmit sem
lehet tenni, ha a szeretet nincs többé.
Mi baj? Mi baj?
A legkáprázatosabb mosollyal láttalak,
tudtam, elvesztél a szerelem ölelésében.
Mi a baj, hova mentél?

Biztosan valamit rosszul csináltam.
Minél jobban szeretem, annál jobban fáj.
Keserű mosollyal búcsúzom el tőled.
Ígérjük meg egymásnak, hogy
miden rendben lesz velünk.

Hogyan adhatnánk fel ilyen könnyen?
Nem helyes, ha a karjaimban sírsz.
Nagyon keményen próbálkoztunk,
mégis külön látni már minket.
Szerelmem! Majd újra szerelembe esel.

Ne sajnálj! Nincs több mondanivalóm.
Összetört szívem évekig magányos lesz.
Ne sajnálj! Nincs több mondanivalóm.
Soha többé nem fogok mosolyogni.

Hogyan adhatnánk fel ilyen könnyen?
Nem helyes, ha a karjaimban sírsz.
Nagyon keményen próbálkoztunk,
mégis külön látni már minket.
Szerelmem! Majd újra szerelembe esel.

Két makacs szív.
Mindkettő a könnyebb utat választotta.
Mostantól nem lehetek veled
minden lépésnél az úton.
Erre csak akkor jöttünk rá,
mikor a szerelem eltűnt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése