2022. szeptember 29., csütörtök

แลกมาด้วยความโง่ - Boy Peacemaker

 

 

Az úriembertől ha minden igaz, ezelőtt még nem hallgattam dalokat. - vagy nem emlékszem, hogy ő volt az előadó XD - 

 


Igazából maga a dal Nanon miatt került elém, mert a klip történetében ő a főszereplő.

 

    



Ha ostobának is hisznek... - Boy Peacemaker


Nem én vagyok álmaid lovagja,
tisztában vagyok az igazsággal.
Azonban legbelül, mégis van
valaki, akit elrejtettél a szívedbe.
Viszont én annál is jobban szeretlek.
Hajlandó vagyok minden nap
megtenni érted dolgokat.
Annak ellenére, hogy igazából tudom,
nem biztos, hogy szeretsz engem.

Hajlandó vagyok szenvedni,
hogy megtartsalak.
Úgy tenni, mintha nem tudnám,  
csak hogy maradj.
Szemet hunyni, és eljátszani azt,
hogy nem látom,
a valóságban mást szeretsz.
Tudom, hogy nem szeretsz,
és van valaki más neked.
De nem állok készen arra,
hogy elveszítselek.
Nem számít, mennyire sérülök,
még mindig reménykedik a szívem,
hogy egy nap majd belém szeretsz.
Bármilyen ostobának is hisznek,
készen állok arra, hogy
boldogan eljátsszam a szerepet.
Csak hogy ne veszítselek el.
Nem számít, hogy bolondot kell
csinálnom magamból, érted megteszem.

Pedig nagyon erősnek kell lennem,
hogy ne törjön össze a szívem.
Még mindig mosolygok, és
elfogadom ezt minden nap.
Csak azt kérem, hogy
ma még maradj velem!

Hajlandó vagyok szenvedni,
hogy megtartsalak.
Úgy tenni, mintha nem tudnám,  
csak hogy maradj.
Szemet hunyni, és eljátszani azt,
hogy nem látom,
a valóságban mást szeretsz.
Tudom, hogy nem szeretsz,
és van valaki más neked.
De nem állok készen arra,
hogy elveszítselek.
Nem számít, mennyire sérülök,
még mindig reménykedik a szívem,
hogy egy nap majd belém szeretsz.
Bármilyen ostobának is hisznek,
készen állok arra, hogy
boldogan eljátsszam a szerepet.
Csak hogy ne veszítselek el.
Nem számít, hogy bolondot kell
csinálnom magamból, érted megteszem.


Hajlandó vagyok szenvedni,
hogy megtartsalak.
Úgy tenni, mintha nem tudnám,  
csak hogy maradj.
Szemet hunyni, és eljátszani azt,
hogy nem látom,
a valóságban mást szeretsz.
Tudom, hogy nem szeretsz,
és van valaki más neked.
De nem állok készen arra,
hogy elveszítselek.
Nem számít, mennyire sérülök,
még mindig reménykedik a szívem,
hogy egy nap majd belém szeretsz.
Bármilyen ostobának is hisznek,
készen állok arra, hogy
boldogan eljátsszam a szerepet.
Csak hogy ne veszítselek el.
Nem számít, hogy bolondot kell
csinálnom magamból, érted megteszem.
Csak azt kérem, hogy szerethesselek!
Nem számít, hogy bolondot kell
csinálnom magamból, érted megteszem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése