2022. szeptember 23., péntek

Fade - Jeff Satur

 


Ma jelent meg Jeff legújabb dala. Túl sok mindent nem tudok hozzáfűzni. A szokásos színvonal, szuper dal, nagyon szép szöveggel.

 

 

 

 Kifakul - Jeff Satur


Meddig fog tartani, hogy
elfelejtsem annak az emlékképét,
ahogy elhagysz, és távozol?
A keserű kávét kortyolgattam.
Azt mondtam, nem baj,
hogy túl vagyunk rajta.
De amikor végül megtörtént,
nem akartam, hogy vége legyen.
Imádkozom, hogy ne álmodjak rólad.
Hogy az összes szerelmes
dalról ne juss az eszembe.
Valahogy majd boldogulok,
de végül én vagyok az, aki sír...

Ó, miért nem felejtettem el? Miért nem
foszlanak szét a rólunk szóló emlékek?
Talán csak nem emlékszem,
hogyan kell felejteni. A szívem megdobban.
Ó, miért nem felejtettem el? Miért nem
foszlanak szét a rólunk szóló emlékek?
Mennyi könnycsepp kell ahhoz,
hogy elmossa, ami rég volt?
Mennyi időre lesz szükségem ahhoz,
hogy elhagyjam a szomorúságot?
Nem emlékszem, hogyan kell felejteni...

Több időre van szükségem.
Most csak az időt szemlélem.
Várom, hogy az éjszaka nappallá változzon.
Bárcsak ha megfordulnék,
azt látnám, hogy itt maradsz.
Most döbbentem rá,
hogy a hiányod fájdalmas,
és nem tudlak elfelejteni.
Túl nagyot hibáztam.
Imádkozom, hogy ne álmodjak rólad.
Hogy az összes szerelmes
dalról ne juss az eszembe.
Valahogy majd boldogulok,
de végül én vagyok az, aki sír...

Ó, miért nem felejtettem el? Miért nem
foszlanak szét a rólunk szóló emlékek?
Talán csak nem emlékszem,
hogyan kell felejteni. A szívem megdobban.
Ó, miért nem felejtettem el? Miért nem
foszlanak szét a rólunk szóló emlékek?
Mennyi könnycsepp kell ahhoz,
hogy elmossa, ami rég volt?
Mennyi időre lesz szükségem ahhoz,
hogy elhagyjam a szomorúságot?
Nem emlékszem, hogyan kell felejteni...

Bárcsak minden, ami veled
kapcsolatos, feledésbe merülne!
De úgy tűnik a rólad szóló
emlékek soha nem keserűek.

Ó, miért nem felejtettem el? Miért nem
foszlanak szét a rólunk szóló emlékek?
Mennyi könnycsepp kell ahhoz,
hogy elmossa, ami rég volt?
Mennyi időre lesz szükségem ahhoz,
hogy elhagyjam a szomorúságot?
Nem emlékszem, hogyan kell felejteni.
Nem emlékszem, hogyan kell felejteni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése