2022. szeptember 2., péntek

Can't take it anymore - Saint & Preen

 



Saint új sorozatának első betétdala volt ez. Igaz már június közepén kijött az eredeti verzió, amit Cincin Irada és Folk Kemmapoom énekel, de én elsőként épp a másik verziót fogom linkelni. 

Ezt Saint és Preen Ravisrarat Pibulpanuvat adják elő - a sorozatban Sol és Pookpik -

A klip mindkét esetben ugyanaz, csak az előadók mások.


Saint Preen verziója: 



Az eredeti verzió: 



A dalszöveg színkódja:  Cincin, Folk, együtt

 

 Nem bírom tovább - Cincin Irada & Folk Kemmapoom



Mivel a Hold olyan magasan van az égen,
nem látom világosan, mikor innen lenézek,
hogy kinek a hangja mondja azt,
fel akar jönni hozzám. Nem vagyok biztos benne,
hogy az a hang hozzád tartozik-e.

Én vagyok, aki a Hold felé kiabálok.
Azt mondom, hogy jó lenne találkozni
valakivel odafent, akit szeretni lehet.
Nem más, mint én, akinek a szíve azt akarja,
hogy valakinek szüksége legyen rá.

Előtte alig hallottam a hangodat.
Így hát nem voltam túl lelkes. De ma...
Már nem tudom, hogyan tegyek
úgy, mintha nem szeretnélek.
Bár úgy csinálok,
mintha észre sem vennélek.
Az arcod előttem van,
ha becsukom a szemem.

Minden erőmre szükségem van ahhoz,
hogy úgy viselkedjek, mint aki átnéz rajtad.
Minél inkább igyekszem lekötni magam,
annál nyugtalanabbá válik a szívem.

Elegem van! Nem bírom tovább.
Ez csak azt jelentheti, hogy szeretlek.
Elegem van! Nem bírom tovább.
Ha ez így folytatódik, együtt kell lennünk.
Ó, kedves! Hozzám tartozol.
Én hozzád tartozom. Ó... szeretlek!


Annak ellenére, hogy a Hold messze van,
a szívedben lévő szerelem felszáll a magasba.
Olyan magányos voltam itt a csillagok között.
Fent lenni az égben fárasztó.
Alig várom, hogy vége legyen.

Csak hadd vigyelek magammal!
Hadd dobbanjon egyszerre a szívünk!
Engedj be a szívedbe!
Hadd mondjam el, amit szerettem volna!

Előtte alig hallottam a hangodat.
Így hát nem voltam túl lelkes. De ma...
Már nem tudom, hogyan tegyek
úgy, mintha nem szeretnélek.
Bár úgy csinálok,
mintha észre sem vennélek.
Az arcod előttem van,
ha becsukom a szemem.
Minden erőmre szükségem van ahhoz,
hogy úgy viselkedjek, mint aki átnéz rajtad.
Minél inkább igyekszem lekötni magam,
annál nyugtalanabbá válik a szívem.

Elegem van! Nem bírom tovább.
Ez csak azt jelentheti, hogy szeretlek.
Elegem van! Nem bírom tovább.
Ha ez így folytatódik, együtt kell lennünk.
Ó, kedves! Hozzám tartozol.
Én hozzád tartozom.
Szeretlek! Szeretlek!
Rájöttem arra, tudom azt...
Tudom, hogy szeretlek. Ó, kedves!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése