2022. szeptember 2., péntek

Complicated - Indy Thanathat

 


 

Pár napja jött ki a Vice Versa új betétdala. 

Ez a 7. részben történteken alapul. Talay érzéseiről szól. Az énekes srác szerintem kezdő lehet, van vagy 17 éveske... :) Ha jól sejtem a GMMTV újonca ő is. 

 



Bonyolult - Indy Thanathat


Régebben mellettem voltál, bárhova is
néztem ott termettél. Amíg ő nem jött,
és minden megváltozott köztünk.
Távolabb sodródtál tőlem.
Mit tehetnék azon kívül, hogy látom?
Ahogy nézlek téged, és őt... Világos
számomra, de nem tudok tovább lépni.

Nem igazán értem, hol a
helyem ebben a háromszögben?
A szívem bánatos, folyton csak vár.
Nem számít, mit gondolsz,
szeretném, ha tudnád, hogy
én még mindig itt vagyok.
Csak tudnom kell, kérlek áruld el!
Mit akarsz, mi legyek neked?
Hol foglalok helyet a szívedben?
Csak tudasd velem!

Nem igazán értem, hol a
helyem ebben a háromszögben?
A szívem bánatos, folyton csak vár.
Nem számít, mit gondolsz,
szeretném, ha tudnád, hogy
én még mindig itt vagyok.
Csak tudnom kell, kérlek áruld el!
Mit akarsz, mi legyek neked?
Hol foglalok helyet a szívedben?
Csak tudasd velem!

A szívem bánatos, folyton csak vár.
Nem számít, mit gondolsz,
szeretném, ha tudnád, hogy
én még mindig itt vagyok.
Csak tudnom kell, kérlek áruld el!
Mit akarsz, mi legyek neked?
Hol foglalok helyet a szívedben?
Csak tudasd velem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése