2022. szeptember 1., csütörtök

ไม่เป็นรอง - COCKTAIL

 



A bandát már jól ismeri, aki a blogomra visszatérő vendég. :) Egy újabb gyöngyszem került ki tőlük a napokban. Ez a klip is egy sztorit mesél el, mint ahogy általában a videóik. 

Különlegessége, hogy egy gyönyörű kínai-thai templomban forgatták. 

 

 

 

Pár infó a templomról:  

A Che Chin Khor templom és pagoda igazából egy templom komplexum. Gyönyörűen ötvözi a kínai és a thai építészetre jellemző fő vonásokat. Bangkokban, a kínai negyedben található. Egy régi templomból, és egy modern új építésű templomból áll a fő része, az udvarán 8 emeletes pagodával. A Chao Phraya folyó mentén áll a tipikus kínai templomokra jellemző oszlopos kapuja. Az udvarban még található egy nagy dob, és egy hatalmas banyan fa. 

Aki meg szeretné nézni a templomot a klipen kívül, az megteheti: ITT  ITT

Még a klipre visszatérve: azon kívül hogy nagyon szép a helyszín, a kínai(?) lány ahogy a videó elején megjelent, egyből beugrott róla Mulan arca a rajzfilmből. :) Plusz a Karatekölyök is eszembe jutott a rövid történetről. 

 

 



Legyőzhetetlen  - Cocktail


Mindig igyekszem olyanná válni,
mint ahogy elképzeltem magam,
és ez a kép veled együtt teljes.
Mindig számolom a napokat,
mikor láthatlak, hogy valóra váljon a kép.

Bár az az igazság, hogy nem én vagyok
az egyetlen, akiben ez a kép él,
sokan próbálnak szerencsét.
Te vagy a cél, amit megpróbálnak elérni.
Mindannyian beléd szerettünk.
Csak egy vagyok a sok közül.
Azt akarom, hogy én legyek a szívedben.
Remélem, te is ugyanarra az útra lépsz,
és elkezdődhet a szerelmünk.

Tudnod kell, ki a legfontosabb nekem!
Kérlek, tartsd szem előtt, hogy milyen
keményen próbálok azzá válni, aki lenni akarok!
Minden vér, verejték és könny
gyakran térdre kényszerít.
Hajlandó vagyok mindent megtenni érted,
nem számít milyen magasan van a mérce.

Bár az az igazság, hogy nem én vagyok
az egyetlen, akiben ez a kép él,
sokan próbálnak szerencsét.
Te vagy a cél, amit megpróbálnak elérni.
Mindannyian beléd szerettünk.
Csak egy vagyok a sok közül.
Azt akarom, hogy én legyek a szívedben.
Remélem, te is ugyanarra az útra lépsz,
és elkezdődhet a szerelmünk.

Tudnod kell, ki a legfontosabb nekem!
Kérlek, tartsd szem előtt, hogy milyen
keményen próbálok azzá válni, aki lenni akarok!
Minden vér, verejték és könny
gyakran térdre kényszerít.
Hajlandó vagyok mindent megtenni érted,
nem számít milyen magasan van a mérce.

Tudnod kell, hogy a szerelmem minden
hitet felülmúl. Kiállja az idők próbáját.
Soha nem gyengül, soha nincs vége.
Legyőzhetetlen vagyok, nem hagyom magam.
Minden nappal, ami eltelik a szerelmem
csak egyre nő. Ugye, tudod?

Tudnod kell, ki a legfontosabb nekem!
Kérlek, tartsd szem előtt, hogy milyen
keményen próbálok azzá válni, aki lenni akarok!
Minden vér, verejték és könny
gyakran térdre kényszerít.
Minden nappal, ami eltelik a szerelmem csak egyre nő.
Tudnod kell, hogy a szerelmem minden
hitet felülmúl. Kiállja az idők próbáját.
Soha nem gyengül, soha nincs vége.
Legyőzhetetlen vagyok, nem hagyom magam.
Minden nappal, ami eltelik a szerelmem
csak egyre nő. Ugye, tudod? Ugye tudod...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése