2022. szeptember 20., kedd

STAR TREK BEYOND OST: Lost in the Stars - Jason Zhang

 

 

Egy nagyon érdekes kakukktojást hoztam. Ez a 2016-os STAR TREK BEYOND mozi hivatalos zenéje volt Kínában. Ezzel reklámozták ott a filmet. 

Szerintem fényévekkel jobb, mint a nyugati verzió, amit Rihanna énekel. Épp csak tegnap fedeztem fel, hogy ez a dal létezik. Még jó, hogy rábukkantam. Kár lett volna érte, ha nem ismerem. :) 

Jason Zhang az egyik legjobb kínai énekes, aki nemzetközileg is elég ismert. Szeretem a dalait, nagyon tehetséges srác. Azt olvastam egy évekkel ezelőtti cikkben, hogy 11 milliárdszor töltötték le a dalait, így ő az egyik legnépszerűbb, leghíresebb előadó Kínában, és a világon. :) 

 

 



Elveszve a csillagokban - Jason Zhang


Ez egy nagy világ,
és tele van szeretettel,
körös-körül. Úgy látszik,
nem tudok vele betelni.
Felvillanyoz, remélem,
hogy a móka örökké tart.
Nem érzed?
Az erő összehoz minket.

Törj ki! Hagyd, hogy a zene magasba repítsen!
Érezd a szeretetet! Tárd ki a szíved az ég felé!
Minden alkalommal, mikor a zene szól.
Egy édes kiút, ha így érzed.
Tudod, hogy ez helyes.
Mikor a zene szól...
Egy édes kiút, ha így érzed.
Tudod, hogy ez helyes.

Éld az életed,
nem kell elrejtened a fényedet!
Ne gondold újra, mikor
úgy érzed, jól döntöttél!
Vessz el a csillagokban,
és táncolj ma este a Holdon!
Vessz el a csillagokban,
és táncolj ma este a Holdon!

Én lehetnék a csillagod.
Olyan fényes, hogy ragyogna éjszaka.
Messzire vinnélek. Olyan messze...
Csak találd meg a szerelmedet!
Elmegyek a Marsra. A Marsra...
Ma este azt kívánom, bárcsak
te lennél a csillagom egész éjszaka.
Csak légy a csillagom! Te leszel a csillag.
Messzire elviszlek, csak légy a csillagom!

Törj ki! Hagyd, hogy a zene magasba repítsen!
Érezd a szeretetet! Tárd ki a szíved az ég felé!
Minden alkalommal, mikor a zene szól.
Egy édes kiút, ha így érzed.
Tudod, hogy ez helyes.
Mikor a zene szól...
Egy édes kiút, ha így érzed.
Tudod, hogy ez helyes.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése