2022. szeptember 3., szombat

ถ้าเราไม่รู้จักกัน - Joong Archen

 



Luke Ishikawa új sorozatának, a My Dear Donovan-nak a betétdalát hoztam. Krisztinek és Mónikának. :) Igaz már egyik este elém került, és gondoltam, hogy kellemes kis dalocska, de a lányoknak most fel is került gyorsan a blogra. 

 



Ha nem ismertük volna egymást... - Joong Archen


Nem tudom, miért emlékszem még mindenre.
Miért ragaszkodom a régi érzéseinkhez,
mikor már elmentél. Az emlékhez,
hogy mennyire szerettük egymást.
Ez az, amit soha nem tudok kitörölni,
bármennyire is akarom.
Mit tegyek, ha nem tudom
elfelejteni, hogy szeretlek?

Bárcsak ne találkoztam volna veled.
Ha vissza tudnám fordítani az időt,
nem néznék a szemedbe, így
nem repkednének pillangók a szívemben.
Jobb lenne, ha nem ismernénk egymást,
mert túl nehéz elfelejteni téged.

Nagyon jó lenne, ha arra
emlékeznék, amit megbántam.
Helyette miért csak a jó dolgok járnak
a fejemben, amik véget értek?
Az emlék, hogy mennyire szerettük egymást.
Ez az, amit soha nem tudok kitörölni,
bármennyire is akarom.
Mit tegyek, ha nem tudom
elfelejteni, hogy szeretlek?

Bárcsak ne találkoztam volna veled.
Ha vissza tudnám fordítani az időt,
nem néznék a szemedbe, így
nem repkednének pillangók a szívemben.
Jobb lenne, ha nem ismernénk egymást,
mert túl nehéz elfelejteni téged.

Bárcsak ne találkoztam volna veled.
Ha vissza tudnám fordítani az időt,
nem néznék a szemedbe, így
nem repkednének pillangók a szívemben.
Jobb lenne, ha nem ismernénk egymást,
mert túl nehéz elfelejteni téged.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése