2022. szeptember 30., péntek

เธอ - COCKTAIL

 



A bandát itt a blogon nem kell bemutatnom, pár éve már rendszeresen fordítok tőlük dalokat. A kedvenc thai bandám. :) Egy régebbi dalukat kerestem elő. Még kellett a koncert repertoárjához, amit napokon belül megosztok majd. Egy teljes koncert videó, illetve az összes dalt megkerestem, és lefordítottam, amit előadtak.

 

 

A dal érdekessége, hogy rövidfilmet forgattak hozzá. Szóval van a dal verzió, és van egy 11 perces, filmes verzió. 

 


 

 

Filmes verzió:

 

 

 

 Te - Cocktail


Túl messze vagy, hogy láthassalak.
Nem látni, merre vagy.
Jó ideje a szívemben csak
kétségbeesést érzek... az emlékek miatt.
Visszagondolva, kezdetektől fogva
sosem hagytuk el egymást.
Ma pedig szembe kell néznem
a borzongással... ami a szívemben él.
A távolság az, amitől félek,
mert az megváltoztathatja a szerelmünket...

Zuhog az eső... mint mikor először találkoztunk.
A szemed csillogását soha nem tudom visszaadni.
A szerelmünk... Imádkozom, hogy ne múljon el.
Vagy változtassuk meg az évszakokat,
hogy becsapjuk a szívedet?

Számomra az első és utolsó...
Még mindig a szívedben vagyok,
miközben egy óceán választ el,
és az idő eltérít engem az útról?
Tudatában vagy... Valaki a távolban sír,
mikor álruhában meglát, és a
könnyei elhomályosítják kék szemét?

Reggeli harmat, fehér felhők,
és a téli hideg. Ó, szelíd szellő!
Kérlek vidd el hozzá a szerelmemet!
Add nekem a szívét!

Számomra az első és utolsó...
Még mindig a szívedben vagyok,
miközben egy óceán választ el,
és az idő eltérít engem az útról?
Tudatában vagy... Valaki a távolban sír,
mikor álruhában meglát, és a
könnyei elhomályosítják kék szemét?

Még akkor is, ha az idő megváltoztathatja
egyes emberek szerelmét,
mikor külön vannak, én csak téged foglak
szeretni örökké, teljes szívemből...

Számomra az első és utolsó...
Még mindig a szívedben vagyok,
miközben egy óceán választ el,
és az idő eltérít engem az útról?
Tudatában vagy... Valaki a távolban sír,
mikor álruhában meglát, és a
könnyei elhomályosítják kék szemét?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése