2022. szeptember 13., kedd

The First and the Last One - Boy Sompob


 

Ez a dal az Unforgotten Night című thai bl sorozat betétdala. Boy Sompob az előadója, aki évek óta rengeteg dalt írt thai sorozatokhoz. Nemrég elég komoly betegségen esett át - rákot állapítottak meg nála - de már újra aktív, és vannak új dalai. Remélem teljesen felépül, és még sok-sok szép dalt ír. :) 



A sorozat érdekessége, hogy van benne egy gyönyörű fehér tigris. Itt a képeken látható az egyik főszereplővel, Yoon-al. 

 

  

 


Az első és az utolsó - Boy Sompob


Nem tudom, hiszel nekem, vagy sem...
Csal aznap értettem meg, mi a
szerelem, mikor találkoztam veled.
Az volt az első alkalom, mikor
elállt a lélegzetem attól, amit láttam.
Te vagy az, akit kerestem.

Hadd szeresselek, csak egyszer!
Hadd dobogjon érted
a szívem, csak egyszer!
Hadd vigyázzak rád,
nem számít milyen rossz jön!
Mindig melletted állok,
nem akarom, hogy szomorú légy!
Hadd legyek az első, aki hiányzik,
és az utolsó, akire vágysz!

Csak érezd, micsoda szerelem ez!
Nem olyan, mint ahogy bárki mesélte.
Itt vagyok, hogy megtapasztaljam.
Ilyen közel hozzád, annyira nehéz ellenállni.
Azért van, mert szeretlek, igaz?
Az volt az első alkalom, mikor
elállt a lélegzetem attól, amit láttam.
Te vagy az, akit kerestem.

Hadd szeresselek, csak egyszer!
Hadd dobogjon érted
a szívem, csak egyszer!
Hadd vigyázzak rád,
nem számít milyen rossz jön!
Mindig melletted állok,
nem akarom, hogy szomorú légy!
Hadd legyek az első, aki hiányzik,
és az utolsó, akire vágysz!



2 megjegyzés: