2020. október 16., péntek

Beg - Chaba & Kob Flat Boy

 



Ez a dal a thai  วอน / Von c. mozi zenéje, ami majd elvileg ez év végén fog megjelenni. - a dátum karácsonyra van kiírva - Az egyik főszereplője Saint. :) 

 

A filmből készült trailerrel a dalból egy részlet:

 

Itt pedig a dal eredetiben: 

 

 Könyörgés - Chaba & Kob Flat Boy


Tudod milyen volt, mikor elhagytál?
Könyörgöm, gyere vissza, és szeress újra!
Csak ez zakatolt a fejemben.

Hibáztam, itt az ideje, hogy elfogadjam.
Bocsánatot kell kérnem, amiért
nem voltál elég fontos nekem.
Hogy széttéptem a szíved, mint egy darab papírt.
Hogy kilöktelek az űrhajóból, meghalni az űr közepén.
Önelégülten, eltévedtem a szerelmed ösvényén,
nem gondoltam, hogy el mersz hagyni.
Végül, milyen érzés volt?
A sérült szívedet védve, eltűntél messzire.

Mikor gyerek vagy, azt mondják, ne játssz a tűzzel!
Ha van kedvesed, azt mondják, ne játssz a szívével!
Az érzelmek sérülékenyek, mint egy cérnaszál.
Ha hanyagul bánsz velük, a dolgok összeomlanak.
Senkit nem hibáztathatsz, alábecsültelek.
Ha valaki már nem érez szerelmet a másik iránt,
ez könnyen megtörténhet bármikor.
A végén én vagyok, aki zokogni fog.
Valóban nekem kellene ott lennem,
ahova téged egyszer kidobtalak.

Tudod milyen volt, mikor elhagytál?
Könyörgöm, gyere vissza, és szeress újra!
Mert most döbbentem rá, csak téged szeretlek!

Hibáztam, itt az ideje, hogy elfogadjam.
Felfogtam, hogy szeretlek,
de akkor már túl késő volt, sajnálom.
Könyörgöm, könyörgöm, könyörgöm, gyere vissza!
Könyörgöm, könyörgöm, könyörgöm, ne hagyj el!
Ha maga a jóság áll előtted, az olyan
mintha egy gyémántot tartanál a kezedben.
De elhajítottad messzire...
Most végre látom mennyire értékes.
Hogy kérhetnék bocsánatot, hogy meghallgass?
Vagy szálljak az űrbe a NASA-val?

Kérlek, gyere vissza, és ölelj meg! Ó, kedves!
Mikor behunyom a szemem, rémálmot látok, kedves!
Mikor bármire ránézek, a te arcod látom viszont, kedves!
Hiányzol, de csak a fényképed csókolhatom meg.

Tudod milyen volt, mikor elhagytál?
Könyörgöm, gyere vissza, és szeress újra!
Mert most döbbentem rá, csak téged szeretlek!
Könyörgöm, gyere vissza!
Tudod ugye, hogy vár rád valaki?
Tudod milyen volt, mikor elhagytál?
Könyörgöm, gyere vissza, és szeress újra!
Mert most döbbentem rá, csak téged szeretlek!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése