2022. december 5., hétfő

เพียงชายคนนี้ (ไม่ใช่ผู้วิเศษ) - Boss & Noeul

 


A srácoktól egy feldolgozás. Megint egy cukorszirup dal, de jól illik hozzájuk. 

Az eredeti egy 1987-es Petch Osatanukpoh nóta. Mások is előszeretettel szokták feldolgozni egyébként.Még egy Mike D. Angelo covert is megosztok, mivel őt a kínai sorozatokból talán még jobban ismerőslehet, mint a srácok. 

 


Mike verziója: 

 



Csak egy férfi... (nem mágus) - Boss & Noeul


Nem vagyok bűvész, aki varázsütésre
gyönyörű kastélyt varázsol neked.
Nincs semmilyen hatalmam,
és királyi szekerem.
De van különleges szívem,
ami veled van minden éjjel.
Csak egy férfi vagyok, aki
tiszta szívéből szeret téged.

Ölelj át, és csukd be a szemed!
Bízd rám teljesen magad!
Szökünk a hatalmas
szárazföldön és tengeren át.
A csillagok ragyognak, mint az álmok.
A hosszú éjszakák összetörik a szíved.
Engedd el a magányt,
hadd szárnyaljon a szíved!
A szeretet vezet kettőnket.

Nem vagyok olyan híresség,
aki gazdag és felveti a pénz.
Nincs jogom ahhoz,
mint egy hercegnek.
De van különleges szívem,
ami veled van minden éjjel.
Csak egy férfi vagyok, aki
tiszta szívéből szeret téged.

Ölelj át, és csukd be a szemed!
Bízd rám teljesen magad!
Szökünk a hatalmas
szárazföldön és tengeren át.
A csillagok ragyognak, mint az álmok.
A hosszú éjszakák összetörik a szíved.
Engedd el a magányt,
hadd szárnyaljon a szíved!
A szeretet vezet kettőnket.

Nem vagyok mágus, csak egy férfi,
aki szívből szeret téged.
Nincs semmiféle hatalmam, csak szívem,
ami vigyáz rád és szeret téged.
Nem vagyok mágus, csak egy férfi,
aki szívből szeret téged.
Nincs semmiféle hatalmam, csak szívem,
ami vigyáz rád és szeret téged.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése