2022. december 21., szerda

Secret Love - Gun Achi

 

 

Ezt a dalt egy másik sorozatból összevágott videó alatt hallottam. Eredetileg a Puppy Honey 2 betétdala.

Két videó verzió lesz, első egy sima zenés, a második az eredeti klip. - ebben a sorozatban is van bl szál, ami a klipben megjelenik - Mindenki azt a verziót hallgassa, ami neki szimpatikus. 


Zenés verzió: 

 


Eredeti klip:

 



Titkos szerelem - Gun Achi


Az én hibám, hogy nem kapcsoltam elég gyorsan.
Az én hibám, hogy nem gondoltam rá.
Az én hibám, hogy közel kerültem másokhoz.
Az én hibám, hogy túl sokat agyalsz.
Az én hibám, hogy csak a saját
szemszögemből néztem a dolgokat.
Szívből sajnálom, hogy megijesztettelek.
Sajnálom, hogy így jártál.

Garantálom, hogy a tiéd vagyok,
hogy nekem csak te vagy.
Ez nem egy ürügy,
tényleg csak te vagy!
Még be is bizonyítom,
csak téged szeretlek!
Egyedül téged akarlak!
Ez soha nem fog megváltozni.
Azt szeretném, hogy bízz bennem,
egyedül téged szeretlek!

Az az igazság, hogy
soha nem lenne más nekem.
Az az igazság, hogy
nagyon vigyázok rád.
Az az igazság, félek attól,
hogy mindez tökre megy.
Az az igazság, hogy
attól tartok, szomorú leszel.
Az az igazság, hogy
nagyon szeretlek!
Szívből sajnálom,
hogy megijesztettelek.
Sajnálom, hogy így jártál.

Garantálom, hogy a tiéd vagyok,
hogy nekem csak te vagy.
Ez nem egy ürügy,
tényleg csak te vagy!
Még be is bizonyítom,
csak téged szeretlek!
Egyedül téged akarlak!
Ez soha nem fog megváltozni.
Azt szeretném, hogy bízz bennem,
egyedül téged szeretlek!

Garantálom, hogy a tiéd vagyok,
hogy nekem csak te vagy.
Ez nem egy ürügy,
tényleg csak te vagy!
Még be is bizonyítom,
csak téged szeretlek!
Egyedül téged akarlak!
Ez soha nem fog megváltozni.
Azt szeretném, hogy bízz bennem!

Garantálom, hogy a tiéd vagyok,
hogy nekem csak te vagy.
Ez nem egy ürügy,
tényleg csak te vagy!
Még be is bizonyítom,
csak téged szeretlek!
Egyedül téged akarlak!
Ez soha nem fog megváltozni.
Azt szeretném, hogy bízz bennem,
egyedül téged szeretlek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése