2022. december 29., csütörtök

Transcend - Xueran Chen

 

 

 

Ez a dalfordítás az egyik meglepetésem Nanatinak. :) 

Xueran Chen a nagy kedvence a kínai énekesek közül. A napokban én is jó pár dalt hallgattam tőle, és nagyon-nagyon jó dalai vannak! Tudom ajánlani azoknak, akik jó fajta kínai popzenét akarnak hallgatni.


Ez a dal az év elején megjelent Beyond/超越 c. sport témájú (gyorskorcsolya) sorozat egyik betétdala. Az idei Téli Olimpiának dedikálva készült. 

 

  



Felülmúlni - Xueran Chen


Hiszem, hogy minden embert egy cél hajt.
Én is napkeltétől napnyugtáig bizonyítottam.
Egy hópehely hullott a kezembe, ami a
szememben és a szívemben soha nem olvadt el.
Meglehet, hogy kicsit közönséges vagyok.
Talán mindig is tudtad rólam,
de őszinték, és lelkesek voltunk.

Mint a levegő, mint a napfény...
Semmi sem állíthat meg!
Minden szabályon túl.
Túl a sok hétköznapi feladaton.
Nincs több kötelező cél.
Az élet perzselő zaja.
Hagyd ott a friss lábnyomod!
Minden olyan világos, mikor
az álmokért harcolunk.
Nekem te vagy az!
Hiszem, hogy a világon
mindenki így van ezzel.

Megszabott idő alatt csodát tehetsz!
Hiszem, hogy minden hópehelynek
megvan a saját feladata.
Ott van az ember vállán,
és soha nem olvad el.
Meglehet, hogy kicsit közönséges vagyok.
Talán mindig is tudtad rólam,
de őszinték, és lelkesek voltunk.

Mint a levegő, mint a napfény...
Semmi sem állíthat meg!
Minden szabályon túl.
Túl a sok hétköznapi feladaton.
Nincs több kötelező cél.
Az élet perzselő zaja.
Hagyd ott a friss lábnyomod!
Minden olyan világos, mikor az
álmokért harcolunk.
Nekem te vagy az!




2 megjegyzés:

  1. Tifa!!!! Köszönöm szépen, Xueran Chen

    VálaszTörlés
  2. A legjobb. Bocsi csak véletlen elküldtem az elejét a mondatnak. Ès telefonon nem ismer fel a rendszer...Nanati vagyok...😄 A lényeg csodálatos dal, csodálatos dalszöveg...és persze csodálatos hang.

    VálaszTörlés