2022. december 7., szerda

By My Side - Jimmy Jitaraphol

 


 

Vice Versa legutóbbi betétdala, amivel még adós voltam. :) Így az összes le van fordítva.

 

 

 

Aki érzékeny a bl témára, itt a csak zenés verzió: 

 

 

 

 Mellettem - Jimmy Jitaraphol


Egy nyüzsgő város közepén
ragadtam, amitől szédülök.
Hiábavaló minden egyes nap.
Nincs olyan úti cél,
ami megakadályozna
abban, hogy eltévedjek.
Egyre csak vártam,
hogy valaki jöjjön, és
felforgassa az életemet,
amíg rád nem találtam.
Értelmet adsz nekem, és
miattad tanulok meg dolgokat,
hogy értékeljem magamat.

Mikor a szíved együtt dobban az
enyémmel. Itt vagy mellettem.
Semmi másra nincs szükségem többé.
Ha mellettem vagy, az elég.
Bármilyen nehézséget átvészelek,
ha te mellettem vagy.

Amíg hiszel kettőnkben,
bizalommal fogjuk egymás kezét.
Az előttünk álló utat legyőzzük.
Mert itt vagy velem.
Értelmet adsz nekem, és
miattad tanulok meg dolgokat,
hogy értékeljem magamat.

Mikor a szíved együtt dobban az
enyémmel. Itt vagy mellettem.
Semmi másra nincs szükségem többé.
Ha mellettem vagy, az elég.
Bármilyen nehézséget átvészelek,
ha te mellettem vagy, mellettem vagy...

...hogy értékeljem magamat.
Mikor a szíved együtt dobban az
enyémmel. Itt vagy mellettem.
Semmi másra nincs szükségem többé.
Ha mellettem vagy, az elég.
Bármilyen nehézséget átvészelek,
ha te mellettem vagy, mellettem vagy...
Itt vagy mellettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése