2022. december 30., péntek

燃燒的執著 - Xueran Chen

 

Még egy meglepi fordítás Nanatinak. :) Ez a dal is tetszik tőle.

Ez egy 2019-es nyomozós akciósorozat betétdala. A címe: Never Say Never

 


Egy videó, ahol a sorozatból van összevágva hozzá klip: 



Heves megszállottság - Xueran Chen


Sétálva a sötét sivatagban
nézd a távoli hegyek sziluettjét!
Baljós szív húz engem.
Heves vihar van a tengeren,
még mindketten megfulladunk.
Dél felé tartó uszály
útvonalán ki vándorol?

Hadd felejtsem el, hogy
egy porszem vagyok!
Szokványos múlt,
szél és hullámok hátán lovagolok,
és a tömeget bámulom.
Szomorúság és öröm,
hegyek és folyók.

Fekete vagy fehér lehetőség adott,
nincs idő, rögtön választani kell.
Ez a béklyó a bukás. Mi vezet engem?
Égető és szűnni nem akaró érzés.
Heves, egy életen át tart.

A nap már nem éget.
Marad nekem a lángolás.
Még mindig keresem, mi az igazság?
A távolban villognak a fények.
Az idő telik. Mennyi vér...
Várom azt a pillanatot.

Hadd felejtsem el, hogy
egy porszem vagyok!
Szokványos múlt,
szél és hullámok hátán lovagolok,
és a tömeget bámulom.
Szomorúság és öröm,
hegyek és folyók.


Fekete vagy fehér lehetőség adott,
nincs idő, rögtön választani kell.
Ez a béklyó a bukás. Mi vezet engem?
Égető és szűnni nem akaró érzés.
Heves, egy életen át tart.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése