2022. december 25., vasárnap

Mr. Everything - Billkin

 



Az egyik karácsonyi dalfordításom idén. :) Igaz már korábban kijött, de tartogattam az ünnepre. 

Igazán aranyos, ünnepi hangulatú. Inkább egy vidám thai manónak illik be Billkin, mintsem valamiféle keleti télapónak. XD Mert egyértelmű, hogy az volt a koncepció. Cuki lett mindenesetre. :) 

 

 



Minden uraság - Billkin


Tudod, hogy mennyire kedvellek?
Halvány fogalmad sincs róla.
Tudod, amikor a közeledben vagyok,
szinte levegőt se merek venni?

Nem tudom, sejted-e, hogy van valaki,
aki gondoskodik mindenről, amit kérsz?
Ez a személy én vagyok, itt várok egy ideje.

Teljesítem a kívánságod,
mintha a kedvesed lennék.
Ez lehetséges! Úgy teszek,
mintha a helyükben lennék.
Mindent elintézek neked!
Én leszek az első és az
utolsó, akire gondolsz.
Hadd legyek számodra Minden uraság!
Minden uraság. Minden uraság.
Minden uraság. Minden uraság.

Nem számít, mikor. Lehet
az reggel vagy délután.
Ha szükséged van rám, ott termek.
Készen állok, hogy bármikor ha
mennem kell, időben ott legyek.

Nem tudom, sejted-e, hogy van valaki,
aki gondoskodik mindenről, amit kérsz?
Ez a személy én vagyok, itt várok egy ideje.

Teljesítem a kívánságod,
mintha a kedvesed lennék.
Ez lehetséges! Úgy teszek,
mintha a helyükben lennék.
Mindent elintézek neked!
Én leszek az első és az
utolsó, akire gondolsz.
Hadd legyek számodra Minden uraság!
Minden uraság. Minden uraság.
Minden uraság. Minden uraság.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése