2022. december 13., kedd

609 Bedtime Story OST

 



Ismét egy sorozat betétdalát hoztam. Amilyen különleges a címe, nagyjából annyira fogalmam sincs, ki az előadó srác. Tegnap hallottam a dalt, akkor láttam először a nevét, viszont a dal tetszik, és ez a lényeg. :)

A címben szereplő, illetve magának a dalnak a címét adó 609-es szám a történetben egy szoba (garzon) száma. Ami elég különleges... a mi világunkban Mum szobája, a másikban pedig Dew-é. Ez az ami összeköti őket, egyébként pedig párhuzamos világos sztori, mint a Vice Versa, és ez is bl.


Az eredeti klip. Aki nincs jóban a bl tartalommal, az maradjon a zenés verziónál.

   



Zenés verzió:

 



609 - Plakfai


Csak maradj ma mellettem!
Minden percet veled töltök...
Régen úgy pergett le az életem,
csak hagytam, hogy az idő elteljen.
A széllel szárnyalva meg akarom
keresni, ami hiányzik belőle.
Mikor megérkeztél fényt hoztál
az életembe, és a világomba.
Megváltoztattad a megszokott napjaimat,
értelmet kapott miattad.
Nem aggódom a régi, szomorú
világom miatt, mert te gyönyörűvé teszed.
Maradj velem itt, kérlek!
Maradj sokáig, menj el sehova!

Csak maradj mellettem ma!
Kipróbálom milyen minden
percet veled tölteni.
Ne hagyj el engem!
Csak ezt akarom!
Csak veled lenni, a lehető
legtöbb időt, mielőtt
elmennél végleg.

Nem tudom, merre vagy.
A szívem azt súgja,
te vagy az egyetlen, még akkor is,
ha holnap nem találkozunk.
Várok egy napot. Újra találkozunk.
Maradj velem itt, kérlek!
Maradj sokáig, ne menj sehova!

Csak maradj mellettem ma!
Kipróbálom milyen minden
percet veled tölteni.
Ne hagyj el engem!
Csak ezt akarom!
Csak veled lenni, a lehető
legtöbb időt, mielőtt
elmennél végleg.

Csak maradj mellettem ma!
Kipróbálom milyen minden
percet veled tölteni.
Ne hagyj el engem!
Csak ezt akarom!
Csak veled lenni, a lehető
legtöbb időt, mielőtt
elmennél végleg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése