2022. december 10., szombat

Law of Attraction - GMMTV srácai

 



A dal már régóta a listámon volt. Még Bakó Irén ajánlotta, most végre eljutottam oda, hogy lefordítottam. A fiúk név szerint, aki esetleg nem ismerné őket: Krist, Singto, Off, Gun, Tay, New, Bright, Win. 

 

 

 

 A vonzás törvénye - New, Bright, Win, Tay, Off, Gun, Singto, Krist


Mitől mozog a Föld és a Hold egymás
melletti pályán? Így működik az univerzum.
Mitől maradunk mi ketten egymás mellett?
Szerintem ezzel ugyanaz a helyzet.

Nem tudom, mi hozott össze minket.
Ez a rejtély soha nem oldható meg.
De köszönetet kell mondanom
a szerencsecsillagaimnak.
Ez biztos szerelem.
Ezért találtál meg engem.
A közeledben kell lennem.
Neked pedig mellettem.
Fogalmam sincs miért,
ez biztos a szerelem.
Ez a gravitáció, ami ugyanabba
az irányba vonzza a szívünket.

A legjobb a közeledben lenni.
Egyedül te létezel a világegyetememben.
Tudod, semmi másra nincs szükségem.
A varázslatod alatt állok. Csak ha
itt vagy, akkor érzem jól magam.
Te vagy minden, amit valaha is
akarok az egész galaxisban.
Fényévekre vagy, még akkor
is érzem a vonzásodat.
Ha a Mars lennél, én lennék a Jupiter.
Nem számít, merre vagy,
örökké melletted leszek.

Nem tudom, mi hozott össze minket.
Ez a rejtély soha nem oldható meg.
De köszönetet kell mondanom
a szerencsecsillagaimnak.
Ez biztos szerelem.
Ezért találtál meg engem.
A közeledben kell lennem.
Neked pedig mellettem.
Fogalmam sincs miért,
ez biztos a szerelem.
Ez a gravitáció, ami ugyanabba
az irányba vonzza a szívünket.

Nem tudom, mi hozott össze minket.
Ez a rejtély soha nem oldható meg.
De köszönetet kell mondanom
a szerencsecsillagaimnak.
Ez biztos szerelem.
Ezért találtál meg engem.
A közeledben kell lennem.
Neked pedig mellettem.
Fogalmam sincs miért,
ez biztos a szerelem.
Ez a gravitáció, ami ugyanabba
az irányba vonzza a szívünket.
A szerelem, ami ugyanabba
az irányba vonzza a szívünket.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése