2022. december 12., hétfő

A LEGJOBB BETÉTDAL DÍJA: Just Friend

 


 

Gondoltam egy poszt erejéig újra előveszem a dalt. Azaz, hogy nyoma is maradjon: 

A 27. Ázsiai Televíziós díjátadón Nanon kapta meg a LEGJOBB BETÉTDAL díját a Just Friend című dalért, ami a Bad Buddy c. sorozathoz fűződik.

 

 

- egy rövid videó arról, ahogy Nanon átvette a díjat, illetve utána a műsorvezetőkkel -

 

 A dalt rengetegszer meghallgattam mióta ismerem, máig az egyik legnagyobb kedvenc thai dalom. 

Megosztom itt a dalnak azt a verzióját, amit Vajandi megszerkesztett, és így rajta van az én magyar fordításom, és az ő fordítása is (lefordította amit a srácok a klipben beszélnek). 



A dalt pár verzióban megkerestem. 

Nanon élőben: 

 


Nanon és Ohm élőben: 


Nanon és Ohm a capella énekli a másik betétdallal együtt. Ez nagyon friss, még szinte ropogós, ünnepi hangulatú háttérrel. :) 

 


Gratulálok Nanon-nak és a sorozat készítőinek! :) A nemzetközi rajongóknak is megköszönte a díjat, szóval kicsit magaménak is érzem, vagy legalábbis egy kis morzsát belőle, ha már lefordítottam a sorozatot, és a dalait is. XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése